Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 La meg få høre så jeg vet om jeg er den eneste som er gift med en mann som ikke er handyman.? Jeg er veldig glad i ham, han er flink i mange andre ting men når det gjelder å skru sammen noe eller lage noe, der er han ikke noe flink. Det verste er at han ikke engang vil prøve. Så det ender opp med at vi må spørre svigerfar om hjelp. Jeg tenker mye på når ungene våre blir store og skal ha hjelp, altså mannsjobb hjelp, hva skjer da? Tenker jeg for mye? Er det ubetydelig? Hvordan er det hos dere? Anonymous poster hash: a8736...74a
junimamma81 Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Nei jeg er mer handyman enn samboer;-)
MissYou Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Hele, hi du er nok ikke alene. Min er heller ikke noe flink. Å henge opp bilder, det får han til men andre ting? Nei. Men han er veldig flink til å lage mat, er flink med ungene og viser meg kjærlighet og DET holder mer enn nok for meg
Mia_73 Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Min er grei nok, men ting tar en evighet! Iblant syns jeg også han kunne vært nøyere men det får så være.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Min mann er elektriker av yrke og handyman på alt mulig! Absolutt alt mulig!!! Han er den som hjelper til i familien når det skal skrus skap/ monteres diverse etc ... Ganske praktisk! Vi lar selvsagt rørleggere etc ta den biten i huset (vi er opptatt av å ha papir på alt/ utført av fagfolk). Anonymous poster hash: 1cfb7...799
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Handyman her, hamet snekker. Bil derimot der tror han at han vet mening stiller ca likt 😜 Anonymous poster hash: 584cd...605
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Ingen handymann i det hele tatt... Jeg som fikser enkle ting. Større ting leier jeg inn noen for å ordne. Anonymous poster hash: 2ebe0...5a3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Den beste, faktisk Han er ute å bygger på et bygg as we speak. Ikke er han snekker heller. Han får til alt han vil få til, og jeg er skikkelig imponert. Trikset er å finne seg en bonde Anonymous poster hash: 8c074...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Han snekret et hundehus som ser ut som det er fra slummen. Jeg bygde kjøkken, bygde toalett i 1.etg, skal liste stua til sommeren. Jepp, det er kjerringa si det. Han reparerer dataen, resten er på meg. 😕 Anonymous poster hash: 43fb2...d91
Pobie Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Min mann er kjempeflink Han har hjulpet til å bygge hus og skjul, bygger egne møbler regelmessig (bokhyller og benker o.l.), kan reparere alt, kan mye om bilelektronikk, vanlig elektronikk, rørlegging osv.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #11 Skrevet 27. desember 2014 Min er rørlegger og skikkelig handyman. Kan bygge alt mulig, og er veldig nøye. Eneste han ikke fikser i huset er det elektriske ( som hun over sier pga papirer, alt må være lovlig gjort. ) Anonymous poster hash: f559f...c17
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. desember 2014 #12 Skrevet 27. desember 2014 Ja han er veldig handy Han fikser og jeg hjelper. Vi er et bra team og får til masse når vi bare går inn for det
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #13 Skrevet 27. desember 2014 Nei dessverre. Skulle ønske han var det, men han har andre bra kvaliteter :-) Anonymous poster hash: cb72a...665
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #14 Skrevet 27. desember 2014 Nei, han forsøker, men det tar utrolig lang tid og i tillegg veldig slurvete utført. Skal jeg ha noe gjort skikkelig, må jeg gjøre det selv. Jeg har eget verktøy i en kasse (med hengelås på) så han ikke skal ødelegge eller miste det. Det gjorde han hele tiden før jeg anskaffet hengelås :) Må innrømme at jeg mange ganger har drømt om en som er mer nøye og flink..., men til gjengjeld er han verdens snilleste Anonymous poster hash: cb647...47b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #15 Skrevet 27. desember 2014 Min er veldig handy. Han er utdannet tømrer, og her i heimen fungerer han utmerket både som snekker, elektriker og rørlegger light, vaktmester og kokk. Anonymous poster hash: 979d5...71e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #16 Skrevet 27. desember 2014 Min er veldig handy. Han er utdannet tømrer, og her i heimen fungerer han utmerket både som snekker, elektriker og rørlegger light, vaktmester og kokk. Anonymous poster hash: 979d5...71e Ja, også skrur han bil på fritiden, så han er en utmerket mekaniker også. Har spart mange tusen i verkstedregninger på at han bestiller deler fra Tyskland og USA, og reparerer bilene selv. Vi har relativt nye biler, men han har diagnoseverktøy og egen pc som han bruker til bilene, så det er mulig å fikse det meste. Anonymous poster hash: 979d5...71e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #17 Skrevet 27. desember 2014 Min er ganske handy , han fikser biler, rehabiliterer huset vårt, står for oppussing inne , fikser det elektriske , bytter tak , skrur sammen ting, lager egne løsninger på både interiør og verktøy om han ikke får fatt i det han ser for seg osv. Anonymous poster hash: 126a8...5b5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #18 Skrevet 27. desember 2014 Jeg er flinkere enn mannen min. Noen ganger savner jeg at han tar litt mer tak i og gjør ting. Anonymous poster hash: dfbaf...b1e
NormaJean Skrevet 27. desember 2014 #19 Skrevet 27. desember 2014 Min mann er en skikkelig handyman som fikser og bygger! Veldig effektiv og flink. Jobber daglig på kontor, men er skikkelig flink til å bygge og fixe ting
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2014 #20 Skrevet 27. desember 2014 Kjæresten skifter i skrivende stund en lyspære
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #21 Skrevet 27. desember 2014 Ja, min er jeg veldig imponert over. Det er sjelden noe han ikke får til, han bygger hus (til oss altså), reparerer biler, monterer det som må monteres, håndterer mange ulike kjøretøy etc. Men han er utdannet operatør da, så ikke mye av dette han gjør på jobben 😊 han er oppvokst på gård. Anonymous poster hash: b5d75...a05
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #22 Skrevet 27. desember 2014 La meg få høre så jeg vet om jeg er den eneste som er gift med en mann som ikke er handyman.? Jeg er veldig glad i ham, han er flink i mange andre ting men når det gjelder å skru sammen noe eller lage noe, der er han ikke noe flink. Det verste er at han ikke engang vil prøve. Så det ender opp med at vi må spørre svigerfar om hjelp. Jeg tenker mye på når ungene våre blir store og skal ha hjelp, altså mannsjobb hjelp, hva skjer da? Tenker jeg for mye? Er det ubetydelig? Hvordan er det hos dere?Anonymous poster hash: a8736...74a Du får øve på å gjøre det selv da Min samboer er flink til mye, han fikser lamper, snekrer sammen alt som blir ødelagt, slakter høns og parterer vilt og jeg vet ikke hva, men enkelte ting lærer han seg likevel aldri. F eks hvor man kan bruke klor og hvor man ikke kan gjøre det...
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #23 Skrevet 27. desember 2014 Han snekret et hundehus som ser ut som det er fra slummen. Jeg bygde kjøkken, bygde toalett i 1.etg, skal liste stua til sommeren. Jepp, det er kjerringa si det. Han reparerer dataen, resten er på meg. Anonymous poster hash: 43fb2...d91 Jaja, slumdogs trenger jo også et sted å bo...
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #24 Skrevet 27. desember 2014 Nei absolutt ikke. Har 10 doble tommeltotter minst og alt han gjør tar en evighet. Pusset opp huset vårt på 250 kvm alene med hjelpe av sønnene mine i stedet. Får mark når man ikke vet opp ned på en malerkost
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #25 Skrevet 27. desember 2014 Min er skikkelig Handymann, det er ikke en ting han ikke kan fikse eller lage.han er utdannet elektrikker og elsker å fikse og styre med ting. Anonymous poster hash: 544ff...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå