Gå til innhold

Jeg er så lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førrige uke kjøpte jeg noen hyller som jeg vil ha på kjøkkenet. Det er to hyller som skal kortes med litt og settes opp på veggen, det er det hele. Har spurt pappa førrige fredag om ikke han kunne hjelpe meg og han sa at han ville det. Dagen etter ble jeg syk, så det ble ikke noe av. Så ringte jeg på torsdag og spurte om han kunne komme da, han sa at vi heller skulle vente til lørdag. Jeg tror ikke det blir noe av det idag heller, for jeg kvier meg til å ringe igjen og han ringer heller ikke :( Tviler på at han har glemt det, vi snakket om det på torsdag senest.

Jeg tror ikke han gidder å hjelpe meg, men han sier han vil. Og det gjør meg forbannet, hadde vært bedre om han sa nei så jeg vet det enn at han driver å køddeår med meg.

Hva tenker du?

Anonymous poster hash: d0b2a...b8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du bør lære deg å sage og skru på egenhånd. Da slipper du å være avhengig av at andre hjelper deg med slike småting.

Skrevet

Jeg tenker at du er veldig hårsår og tar sorgene på forskudd 😳

Regner med at du generelt er nedfor siden dette gjør at du er så lei deg. Er du deprimert?

Anonymous poster hash: f6f56...00b

Skrevet

At du bør lære deg å sage og skru på egenhånd. Da slipper du å være avhengig av at andre hjelper deg med slike småting.

Har prøvd, og er ikke noe flink med hendene.

Skrevet

Jeg tenker at du er veldig hårsår og tar sorgene på forskudd

Regner med at du generelt er nedfor siden dette gjør at du er så lei deg. Er du deprimert?Anonymous poster hash: f6f56...00b

Nope, er så glad som bare det, men lov å bli litt lei seg innimellom er det ikke?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva det er å bli så lei seg for. Er dette noe som stadig skjer? Altså, at du ber han om hjelp og at han ikke stiller opp? 

Å korte ned hyller og henge de opp er ingen stor jobb. Ring han da vel, og spør rett ut når han kommer, så du kan ha kaffen klar? Du kvier deg, skriver du, men hvorfor? 

Det blir mye spørsmål, men det virker som om du gjør veldig mye ut av en liten ting. Kanskje han har glemt det, kanskje er det noe som har distrahert han, da blir han sikkert bare glad for at du ringer og minner han på det, fremfor at du skal sitte hjemme og grave deg ned i triste tanker om at han ikke gidder. 

Anonymous poster hash: 1f310...e20
Skrevet

Klokka er ikke tolv engang... Hvorfor tror du ikke han kommer? Lenge igjen av dagen ennå...

Anonymous poster hash: 50a74...627

Skrevet

Det er 2 hyller!! Det klarer du da fikse selv??

Skrevet

Les da før du svarer.. Og jeg som alltid liker dine innlegg, pft!

Skrevet

Noen velmente råd:

1. Ring faren din og snakk med ham. Spør ham når det passer for ham, og si at du skal ha kaffen klar til han kommer.

2. Du trenger ikke være flink med hendene for å kappe av og skru opp et par hyller. Hvis du vil klare det, så får du det til selv.

3. Ikke ta deg så nær av ting som hender i ditt eget hode at du går rundt og lar det gjøre deg lei deg. Du TROR at han kødder med deg, du TROR at han sier ja men mener nei, du TROR at han ikke vil komme. Slutt å tro så mye og begynn å kommunisere. Det hjelper faktisk veldig bra.

Skrevet

Grøss og gru for en bekymring...jeg er også lei meg, men det er fordi jeg har fått en jævlig diagnose som har ødelagt livet mitt og fremtiden min. Fader så provosert jeg blir av slike tråder.

Anonymous poster hash: 4267c...49e

Skrevet (endret)

Grøss og gru for en bekymring...jeg er også lei meg, men det er fordi jeg har fått en jævlig diagnose som har ødelagt livet mitt og fremtiden min. Fader så provosert jeg blir av slike tråder.

Man er seg selv nærmest.

En som sulter i et krigsherjet land, en mor som sitter med sitt dødssyke barn i armene, den kreftsyke...hva ville de tenkt om at du hadde denne diagnosen?

Flisen i din finger volder deg mer smerte enn all verdens folk som lider.

Til Hi

Kvinn deg opp, ring og avtal. Hva med å invitere på middag i samme slengen, eller julekaker?

Alltids hyggeligere å komme hvis man også ikke bare anser det som et arbeidsoppdrag.

Endret av BuddhaMage
Skrevet

Ring og avtal med faren din, eller gjør set selv. Øvelse gjør mester...

Anonymous poster hash: a4c97...b4a

Skrevet

Og moren i Irak som har sett sin mann og sønner bli henrettet, hennes små jenter har blitt kidnappet og solgt som sexslaver, hun selv blir daglig voldtatt og blir holdt fanget, tror hun hadde blitt jævlig provosert av ditt innlegg..

Anonymous poster hash: 61517...54b

Skrevet

...og jeg har levd med en jævlig og urettferdig diagnose i mangen år, men jeg har da forståelse for at folk har andre problemer enn meg!

Anonymous poster hash: 9fc82...5d3

Skrevet

Les da før du svarer.. Og jeg som alltid liker dine innlegg, pft!

Beklager hvis det hørtes krast ut, men tror nok du klarer dette fint😊 det hørtes enkelt ut det du skisserte😊

Skrevet

Les da før du svarer.. Og jeg som alltid liker dine innlegg, pft!Anonymous poster hash: d0b2a...b8d

Beklager hvis det hørtes krast ut, men tror nok du klarer dette fint det hørtes enkelt ut det du skisserte

Kanskje det, men det er lettere sagt enn gjort.

Der hvor hyllene skal, er det skap på ene siden og på den andre er det vegg og hyllene skal i midten, skal være bittelitt luft imellom.

Hi

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forsto deg riktig, hi?

Dere avtalte en dag, men så ble du syk. Du spør om han kan komme på torsdag, men han foreslår lørdag istedenfor (han var kanskje opptatt på torsdag?), og kl 11.34 er du lei deg fordi du tror han ikke kommer??

Pappa er min handyman. Han kan fint avtale å komme på en lørdag for å skru opp noe, og så ringer han 10 min før han kommer for å sjekke om jeg er hjemme. Eller hvis jeg lurer på når han hadde tenkt å komme så ringer jeg han bare og spør. Han er jo faren min, han blir jo ikke akkurat sur om jeg ringer for å høre hvordan ting blir ;)

Ring faren din, du.. Og hvis han har glemt deg og ikke har tid i dag, vel, da avtaler dere en ny dato OG klokkeslett ;)

Ordner seg nok, skal du se :)

Skrevet

Les da før du svarer.. Og jeg som alltid liker dine innlegg, pft!Anonymous poster hash: d0b2a...b8d
Beklager hvis det hørtes krast ut, men tror nok du klarer dette fint det hørtes enkelt ut det du skisserte
Kanskje det, men det er lettere sagt enn gjort.

Der hvor hyllene skal, er det skap på ene siden og på den andre er det vegg og hyllene skal i midten, skal være bittelitt luft imellom.

Hi

Da ringer du å etterlyser 😊

Skrevet

Sånt blir man da ikke lei seg over.

Ring en bror, onkel, venn eller kollega da om du MÅ ha hjelp.

Synes du er dramaqueen.

Anonymous poster hash: 6e38e...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...