Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Jeg er med på alle samvær ettersom faren vil det,å han har sønnen annenhver helg. Sønnen min har alltid vært veldig mammadalt å det er heller ikke så rart når far gir han så lite oppmerksomhet. Men nå begynner småen å bli skikkelig ekstrem! Han hylskriker fordi pappa slo av lyset når han skulle legge seg,å skriker "mamma skulle gjør det". Hyler når pappa bærer han oppi sengen sin å skriker at mamma skulle gjøre det osv. Hvordan håndterer dere det når barnet holder på sånn? Han er nettopp fyllet 3 år foresten Anonymous poster hash: 60c12...ef5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Her er hun 3 og 4 mnd gammel og har nettopp vert gjennom den verste perioden med seperasjons angst! Er visst veldig vanlig i tre år alderen, spesielt dersom det har vert store forandringen i livet deres. Hos oss vil jeg tro det kom av flytting. Har det vert noen store forandringer hos dere? Anonymous poster hash: 7ceba...488
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Å gå over til storavdeling syns han var veldig tøft,det er den eneste store forandringen jeg kommer på. Anonymous poster hash: 60c12...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå