Gå til innhold

nyttårsaften..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er bedt (eller har sånn delvis invitert oss selv) til et vennepar.. de har liksom etablert seg med et helt 'nytt' liv på et nytt sted, mange nyinnflyttede der og de har det veldig sosialt og sånn sammen! Men det betyr at mange av de naboene også kommer på nyttårsaften..

og jo mer jeg tenker på det jo mer mister jeg lysten på å dra.. eneste grunnen til at vi er invitert er jo fordi vi 'inviterte oss selv' og fordi vi ikke har noe annet å gjøre!

samtidig synes jeg tanken på å sitte alene her på nyttårsaften er ganske trist.. det er jo liksom en dag som alle skal være sosiale og ha masse venner å feire med osv..

noen andre som skal være alene med bare 'kjernefamilien' på nyttårsaften?

Anonymous poster hash: 12b16...a68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er bare kjernefamilien.2 voksne og 1barn. Skal kose oss med god mat, film og snacks.

Skrevet

Vi skal være hjemme. er enten hjemme eller sammen med svigers på nyttårsaften.

Jeg inviterer oss aldri bort til andre. Om jeg vil være sammen med noen inviterer jeg de enten til oss eller spør om vi skal være sammen den og den dagen og lar det være opp til de å si om de kommer til oss eller vi til dem.

Anonymous poster hash: c0cfb...5e3
Skrevet

Blir å være hjemme her også, siden mannen jobber og venninnen min med mann skal også jobbe. Så da blir jeg sittende her med unger i alder 2 - 21 år og gøy skal vi nok få det :D Helt grei det. Kos dere også.

Lag dere en god treretters, kjøp inn litt snacks og noen raketter, og se en fin film :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...