Gå til innhold

Kapp verde med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på kapp verde med små barn? Er det trygt? Hvordan er det med maten? Vaksiner? Kriminalitet?

Anonymous poster hash: c215c...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er fint i "turistleiren" mhm... IKke en plass jeg vil tilbake til.. *kjede seg i hjel på ferien*

Anonymous poster hash: d18d9...a96
Skrevet

Ok? Hvorfor det?

Jeg har vært i Gambia på ferie, det var flott det, men veldig masete med en gang vi gikk utenfor hotellområdet. Vi kunne ikke ligge på stranda uten å bli mast høl i hue på av de lokale barna. (Og voksne som skulle selge alt mulig rart.) Er det litt det du mener? HI

Skrevet

Tror hun mener at det er ikke så mye annet å finne på enn å ligge på stranda. At det er ikke mye annet som skjer. Jeg har ikke vært der selv. Bare hørt hva andre forteller, de sier at en uke holder da det skjer lite. Men at det er fint der, varmt og flotte strender. På denne tiden av året er det jo varmere der enn på Gran Canaria. Hadde jeg hatt fri så skulle jeg selv ha reist dit nå. Men har ikke hørt noe om masete selgere.

Anonymous poster hash: 900fb...848
Skrevet

Jo, men da passer det bra, da. Det er jo nettopp bading og fine strender vi er ute etter. :) HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Kapp Verde hørtes spennende ut

*setter det på lista*

Skrevet

Ikke med barn, men jeg ser ingen grunn til at det skulle være utrygt. Ble ikke matforgiftet, men det har tross alt aldri skjedd uansett (kan nok ha noe med at jeg ikke spiser kjøtt). Fint sted, stille og rolig.

Skrevet

hadde ALDRI tatt med små barn dit, ventet til de var 8-10 år i ale fall..

Anonymous poster hash: 07b69...1fd
Skrevet

Nydelig sted med fantastiske strender. Perfekt ferie hvis du ønsker late dager på stranden :)

Masse god lokal mat :)

Anonymous poster hash: 3e6da...711

Skrevet

Veldig greit at man begrunner utsegnene sine! Vanskelig å ta alvorlig ting som bare blir slengt ut...

Anonymous poster hash: f0141...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...