Gå til innhold

Hvilken utedress til bhg for 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik at hun lett kan bevege seg. Gjerne forslag til sko også til noen brede føtter.

Anonymous poster hash: 99a72...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for troll 3-i-1 - uten tvil. Ulldress innerst og lett dress ytterst. Fin å bevege seg i for de minste (og de største). Og ikke minst lett å ta på og varm og god!

Vi foretrekker Kamik vintersko. Gode og varme når det er kaldt

Anonymous poster hash: 94acb...a78

Skrevet

For de minste synes jeg Reima Tec har vært noe av det beste vi har hatt. Også har vi vært veldig fornøyd med Viking goretex sko. Alle mine fire har hatt brede føtter ;-)

Skrevet

Synes Reima vinterdress er lette og fine til småbarn.  Viking har sko for breie føter.

Skrevet

Isbjörn of Sweeden! Perfekt passform og god og varm.

Skrevet

Jeg har brukt reima, nå bruker hun p.o.p. Mest fornøyd med kvaliteten på p.o.p, men reimadressene er lettere, og litt mer bevegelige og romslige. Min har sånne tykke lubne babyføtter, og har brukt ponny vintersko 2 år på rad! 

Skrevet

Man må tenke på at den skal være lett å bevege seg i, samt at en ettåring faktisk ikke beveger seg så mye ute med masse vinterklær på - ergo den må være VARM. Reima har varme og hardføre dresser som også er lette å bevege seg i. Kavat vintersko er gode for små og breie føtter. Du bær styre unna vintersko med høye skaft, det er ofte uforenlig med tykke lester + ullbukse. Og en ting til: Ikke kjøp lange, smale vintervotter uten glidelås, det er helt umulig å få slike på en ettåring som ikke hjelper til selv under påkledning.

Hilsen ped. lederen :)

Anonymous poster hash: 3f4ea...8f7
Skrevet

Kjempefornøyd med reimatec. Den er såpass tykk og varm at gutten ikke fryser om han sitter stille en stund.

Skrevet

har brukt reimatec til våre, og både vi o barnehagen har vørt veldig fornøyde :)

Skrevet

Babydressen til Troll er genial! Vid, kjempemyk, vanntett og ullfôret :)

1-3-dressen når ungen blir mer aktiv og mobil. Tror faktisk jeg vil anbefale den nye thinsulate dressen fra Troll :)

Anonymous poster hash: dbdb4...845

Skrevet

Ettåringer er stort sett såpass lite ute i barnehagen at de fleste dresser fungerer fint. En del av de mest slitesterke dressene er litt tunge, og kan godt unngås til "babyer" - disse sliter ikke så hardt på tøyet uansett.

Reima har noen gode dresser som er ekstra polstret i rompa, kjekt for de som gjerne sitter mye på bakken. Ellers har jeg god erfaring med at både Minymo, MeToo, PoP og PdL er lette og med god bevegelighet for de minste.

Viking sine vintersko er brede.

Anonymous poster hash: 864b8...470
Skrevet

Ettåringer er stort sett såpass lite ute i barnehagen at de fleste dresser fungerer fint. En del av de mest slitesterke dressene er litt tunge, og kan godt unngås til "babyer" - disse sliter ikke så hardt på tøyet uansett.

Reima har noen gode dresser som er ekstra polstret i rompa, kjekt for de som gjerne sitter mye på bakken. Ellers har jeg god erfaring med at både Minymo, MeToo, PoP og PdL er lette og med god bevegelighet for de minste.

her er 1 åringene en god del ute...

Anonymous poster hash: f3528...d99

Skrevet

her er 1 åringene en god del ute...

Anonymous poster hash: f3528...d99

Skrevet

De jeg har foretrukket i bhg er reima/ reimatec. Myke og bevegelige. Når det kommer til sko er det veldig individuelt hva som passer, men styr for all del de veldig lette uforede "støvlene" som var poppis for et par år siden. Noe kaldt og klamt drit! Mange som kjøpte pga de var lette på foten. - enda en ped leder :)

Anonymous poster hash: 0c2f3...4aa

Skrevet

Vi har ReimaTec dresser og Viking Goretex vintersko til vår ettåring. Har vært veldig fornøyd. Hun går i naturbarnehage og er mye ute.

Skrevet

Jeg kjøper reima. De har de til halv pris nå på barnihagen.no, men du har muligens fått det med deg allerede :)

Anonymous poster hash: c3dd5...d8b
Skrevet

Reima synes jeg var veldig god når de var så små. Reflex sine vide dresser og! Isbjørn som en over her nevner har jeg til 5 åringen, men han er ute i bhg fra 9-15 fire dager i uken. Hadde aldri brukt 2000 kroner på en dress til en på 1 år!!

Anonymous poster hash: 83c05...ce9

Skrevet

Jeg har en halvannetåring og her går det i Polarn O Pyret vinterdress og Reima. Synes de er likestilte :)

Men pluss til Reima for at det er lammeull i baken så de ikke fryser når de sitter :)

Skrevet

Reima/Reimatec. Vi er veldig fornøyd med de til ettåringen, og det var også merket som ble anbefalt som det desidert beste til de minste av vår barnehagestyrer (med nesten 30 års erfaring). Vi har også Ticket to Heaven, den er ikke særlig god å bevege seg i.

Anonymous poster hash: be025...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...