Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Tok en imovane 5mg for over 30min siden. Har ligget i sengen uten tlf på siden det, men nå ble jeg for rastløs. Pleier alltid å fungere når jeg skal snu etter nattevakt. Men den gang ei. Anonymous poster hash: aece5...a2e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor tar du sovemedisin nå for da? Anonymous poster hash: b41f8...dec
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 For jeg skal snu etter nattevakt. Ellers bruker jeg hele frien på å snu. Anonymous poster hash: aece5...a2e
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Forsøkt å tvinge seg opp tidligere etter siste n.vakt? Ellers, ta deg en varm dusj, det hjelper meg her,
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Ja, sover minimalt og er trøtt hele dagen. Helt til jeg skal legge meg. Anonymous poster hash: aece5...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå