Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 I filmen Frost - er det slik at Elsa er den store "heltinnen", den som jentene vil kle seg ut som? Jenta mi er ikke så stor at hun før nå har fått med seg denne filmen, men vi så den i jula. Før jeg hadde sett den hadde jeg i grunnen bare hørt om Elsa, men etter å ha sett filmen synes jeg hovedpersonen i grunnen er Anna... Er det bare meg som tenker slik? Anonymous poster hash: 15683...7d4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Mi liker både Anna og Elsa, men Elsa er mest spennende siden hun har magiske krefter Anonymous poster hash: 5a74a...21c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Anna er utrolig kul. Men Elsa scorer ganske mange poeng med scenen til sangen let it go. Da får i alle fall jeg frysninga. En utrolig vakker film, og jeg ( og datteren min) gleder meg til å se Disney on ice med Frost i år. Jeg tror jeg er litt barnslig slik. Sluker rått Abra Havn, Astrid Lindgrens verden og Disney.. Anonymous poster hash: fe83d...2f4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Takk for svar sent på kvelden Ja, jeg er helt enig. Jeg storkoste meg også under hele filmen. Det er fint med slike filmer der de gode kreftene vinner til slutt Anonymous poster hash: 15683...7d4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Takk for svar sent på kvelden :)Ja, jeg er helt enig. Jeg storkoste meg også under hele filmen. Det er fint med slike filmer der de gode kreftene vinner til slutt Anonymous poster hash: 15683...7d4 Var jo jævlig skuffa over Hans da ;D Anonymous poster hash: fe83d...2f4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Jeg jobber på en gruppe med tyve 5-år gamle jenter i bhg, og det er definitivt Elsa som er mest poppis! Av og til vil noen være Anna, men det er Elsa som går igjen mest. Anonymous poster hash: b1529...334
QueeenBeee Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Her liker de begge. Elsa på grunn av kreftene og Anna fordi hun er helten som redder søsteren sin
det er berre mordi Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Elsa er så fiiiin og har så fint hååår!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Her er det også Elsa som er mest populær, men det er bare pga sangen. Se leker også at de er anna, og ønsket seg ann a - ting. Minste på 3 år prater mye om hvor snill Anna er. Når de prater om Elsa er det sangen og isslottet. Både store og små digger både filmen og begge prinsessene😛 Anonymous poster hash: 62ec0...718
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Datteren min liker klart Anna best. Hun er tøffest, snilleste og penest, men hun synes Elsa har finest kjole. Anonymous poster hash: ab522...7aa
Illyrie Skrevet 27. desember 2014 #11 Skrevet 27. desember 2014 Takk for svar sent på kvelden :)Ja, jeg er helt enig. Jeg storkoste meg også under hele filmen. Det er fint med slike filmer der de gode kreftene vinner til slutt Anonymous poster hash: 15683...7d4 Var jo jævlig skuffa over Hans da ;D Anonymous poster hash: fe83d...2f4 Men var det ikke utrolig forfriskende med en historie hvor ekte kjærlighet ikke er med en mann som man har truffet så vidt, og heller mellom to søstre? Jeg syntes iallefall at det var både herlig, og på tide! Det begynner å bli for gammeldags at kvinnen alltid skal reddes av mannen.
SuperFries Skrevet 27. desember 2014 #12 Skrevet 27. desember 2014 Elsa er mest populær henne huset. Ene og alene pga sangen og de magiske kreftene. All snø ute og alle snøflak i verden er Elsas kraft 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå