Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Det er salg på Jollyroom og jeg har litt lyst på en Ergobaby-bæresele til babyen vi ventet i april. Ser for meg at den kan være kjekk å ha dersom jeg skal kun korte turer ut av huset. Vi bor i borettslag, så må gå ca 150m for å kaste rusk,rask og søppel og da er det litt strevsomt å ha med vogna osv. Butikken ligger heller ikke så langt unna og det hadde vært greit å bare kunne "gå" selv inni mellom, uten vogn. Vet bare ikke helt om vi får så mye bruk for den som jeg tenker? Kan opplyse om at vi har en babybjörn-bæresele fra før som vi fikk til vårt første barn, men denne likte jeg ikke så godt å bruke og ble derfor bare liggende..( vi fikk den i gave. Hadde nok kjøpt Ergobaby selv) Er Ergobaby verd å kjøpe? Brukes den så mye som dere hadde sett for dere? http://www.jollyroom.no/produkter/ergobaby-startpakke-original-galaxy-grey Anonymous poster hash: 051eb...e1a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 *EDIT: Babyen vi VENTER!! HI Anonymous poster hash: 051eb...e1a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Den er ganske god å bruke, ville kjøpt den jeg har dessverre ikke fått brukt vår så mye da, men de gangene vi har brukt den har den vært helt flott og god å ha på! Anonymous poster hash: 59173...ea2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har til min baby på 2 mnd, og er kjempefornøyd. Husk å kjøpe spedbarnsinnlegget:) Babybjörn er elendig ifht. denne:) Jeg har classic, men 360 virker veldig kjekk den og.. Anonymous poster hash: 86386...4a5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Vi er kjempe fornøyd!!! Anonymous poster hash: 3ff52...724
Førstemann Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Jeg brukte min mye til begge to, fra de var ca 3 mndr (hadde ikke spedbarnsinnlegg) frem til de var mellom to og tre og for tunge til at jeg orket å gå noe særlig med de.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Har bare hatt den (og babyen) i én måned, men er foreløpig superfornøyd. :-) med selen får jeg støvsugd og vasket og gjort andre husarbeidsting med babyen sovende hos meg. :-) Den er en verden bedre enn babybjørnen jeg brukte til storebroren. :-) både for min rygg, men føler også at babyen sitter veldig mye bedre (med spedbarnsinnlegg). :-) Anonymous poster hash: c674c...467
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Veldig god og lettbrukt sele, både til mage- og etterhvert ryggbæring! Har brukt min mye! Likte den ikke på første forsøk, men ved andre forsøk hadde ungen vokst litt og den har vært som gull siden. Siden den er i kategorien "ergonomisk bæretøy" er den i en helt annen klasse enn baby bjørnen, både for babyen og deg. Anonymous poster hash: b8cc0...f1b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Likte den ikke så godt med spedbarnsinnlegg. Ble mye styr og hun likte den ikke hun heller. Når vi kunne bruke uten var den helt topp. Anonymous poster hash: 4b16c...80d
kråkemamma Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Kjøøøp den Den er gull. Mye bedre enn babybjørn. Veldig god for småen å sitte i og super å bære. Jeg har ryggtrøbbel og går med den uten smerter.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #11 Skrevet 27. desember 2014 Anbefales på det sterkeste! Det beste jeg har kjøpt til babyen min. Kjempegod å ha på (også over tid), og greit at man kan variere på sitteposisjonen for babyen. Anonymous poster hash: 2a9ce...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå