Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Noen tips? Er 180 høy og veier for mye. Tror jeg bruker hvertfall 46 i str nå. Noen tips om gode løpejakker? Må ha vindtett og gjerne litt tykk, men med god ventilasjon... Anonymous poster hash: d496c...925
LeTwinsA Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Jeg bruker min vanlige løpejakke, med ull under. funker bra.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Jeg bruker min vanlige løpejakke, med ull under. funker bra. Men de jeg har er så tynne. Føler at jeg kommer til å fryse. Har du bare ull? Ikke noe annet? Anonymous poster hash: d496c...925
LeTwinsA Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jeg bruker min vanlige løpejakke, med ull under. funker bra. Men de jeg har er så tynne. Føler at jeg kommer til å fryse. Har du bare ull? Ikke noe annet? Anonymous poster hash: d496c...925 Har treningsBH, løpetskjorte, og tynn ulltrøye. Brukte det når det var 12 minus nå i jula. har derimot vinterløpebukse da. Bruker også hals over munnen, lue og votter...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Jeg bruker min vanlige løpejakke, med ull under. funker bra.Men de jeg har er så tynne. Føler at jeg kommer til å fryse. Har du bare ull? Ikke noe annet? Anonymous poster hash: d496c...925 Har treningsBH, løpetskjorte, og tynn ulltrøye. Brukte det når det var 12 minus nå i jula. har derimot vinterløpebukse da. Bruker også hals over munnen, lue og votter... Åkey, jeg får prøve. Må ut å kjøpe votter i morgen. Og brodder;) Anonymous poster hash: d496c...925
LeTwinsA Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Jeg bruker min vanlige løpejakke, med ull under. funker bra.Men de jeg har er så tynne. Føler at jeg kommer til å fryse. Har du bare ull? Ikke noe annet? Anonymous poster hash: d496c...925 Har treningsBH, løpetskjorte, og tynn ulltrøye. Brukte det når det var 12 minus nå i jula. har derimot vinterløpebukse da. Bruker også hals over munnen, lue og votter... Åkey, jeg får prøve. Må ut å kjøpe votter i morgen. Og brodder;) Anonymous poster hash: d496c...925 Brodder er lurt ja, lykke til med løpingen! :)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Jeg bruker min vanlige løpejakke, med ull under. funker bra.Men de jeg har er så tynne. Føler at jeg kommer til å fryse. Har du bare ull? Ikke noe annet? Anonymous poster hash: d496c...925 Har treningsBH, løpetskjorte, og tynn ulltrøye. Brukte det når det var 12 minus nå i jula. har derimot vinterløpebukse da.Bruker også hals over munnen, lue og votter... Åkey, jeg får prøve. Må ut å kjøpe votter i morgen. Og brodder;) Anonymous poster hash: d496c...925 Brodder er lurt ja, lykke til med løpingen! :) Takk! Da stoler jeg på deg og at jeg ikke kommer til å fryse ihjel;-) Har fora bukse da Anonymous poster hash: d496c...925
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har fått med Bjørn Dæhlie skidress som jeg skal prøve å løpe med.. Anonymous poster hash: bb39c...5da
LeTwinsA Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Jeg bruker min vanlige løpejakke, med ull under. funker bra.Men de jeg har er så tynne. Føler at jeg kommer til å fryse. Har du bare ull? Ikke noe annet? Anonymous poster hash: d496c...925 Har treningsBH, løpetskjorte, og tynn ulltrøye. Brukte det når det var 12 minus nå i jula. har derimot vinterløpebukse da.Bruker også hals over munnen, lue og votter... Åkey, jeg får prøve. Må ut å kjøpe votter i morgen. Og brodder;) Anonymous poster hash: d496c...925 Brodder er lurt ja, lykke til med løpingen! :) Takk! Da stoler jeg på deg og at jeg ikke kommer til å fryse ihjel;-) Har fora bukse da Anonymous poster hash: d496c...925 Haha nå vart jeg nervøs! Jeg frøs iallefall ikke hihi ....
Serepta Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Langrennsjakker er litt tjukkere. Men for meg holder det også med tynn løpejakke og ulltrøye under.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #11 Skrevet 27. desember 2014 Jeg prøver med ull! Anonymous poster hash: d496c...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå