Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 http://www.seher.no/se-og-h-r-tv/det-blir-veldig-spesielt-og-nytt-76458 Anonymous poster hash: 3c1df...d45
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Og det skal vi se fordi?,.. Anonymous poster hash: eae61...077
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 ? Er det ikke bare og la være når du tydeligvis ikke er interessert? Eller bare må du skyte i den retningen. Du KAN se den ol du vil. Og om du ikke vil så trenger du ikke. Regnet ikke med jeg måtte presisere det, da de fleste her er myndige ogmgjør som de vil Anonymous poster hash: 86cc2...dc9
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jeeesp! Hjemmet deres er en leilighet innleid for photoshooten. Anonymous poster hash: 95dad...72a
Birben Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Alstå er hun kongelig eller? Gjør litt for mye ut av en helt ordinær familie...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 spyyy Anonymous poster hash: 8ca59...576
Sint naken biltyv Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Han er ekkel og hun er bare tragisk men ungen er aldeles nydelig😊 Lenge mellom hver gang jeg ser et så vakkert barn
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Alt blir fint med spakkel(sminke) og photoredogering.... Anonymous poster hash: f0aa8...4f8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Han er ekkel og hun er bare tragisk men ungen er aldeles nydelig😊 Lenge mellom hver gang jeg ser et så vakkert barn lenge mellom hver gang du ser et vakkert barn....? Du ser ikke dine egne barn så ofte eller du synes ikke dine egne barn er vakre? Anonymous poster hash: ac03a...1eb
Gjest Julia1984 Skrevet 26. desember 2014 #10 Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor har dere så mye i mot denne dama? Er det fordi hun trosser jantelov? Fordi hun viser seg frem i media? Jeg skjønner ikke. Jeg ser en pen og lykkelig person som helt sikkert som oss andre trives i morsrollen og med sin kjæreste. Hvorfor så mye hakking?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #11 Skrevet 26. desember 2014 Han er ekkel og hun er bare tragisk men ungen er aldeles nydelig Lenge mellom hver gang jeg ser et så vakkert barn Altså, den ungen var ikke noe mer spesiell enn hvermansen... Ikke spesielt søt, helt normal. Sykt med hull i øra. Og sykt hvor utspjåka de fremstår med innleid falsk leilighet osv. Rart de ikke leide inn en eksepsjonelt søt baby også. Anonymous poster hash: fee0f...fef
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #12 Skrevet 26. desember 2014 Kanskje fordi hun er komplett uinteressant, ikke har noe å fare med annet enn sin kjendisstatus og tar alt for mye plass? Anonymous poster hash: d9b52...f71
Gjest Antarctica Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 Jeg skjønner ikke. Jeg ser en pen og lykkelig person som helt sikkert som oss andre trives i morsrollen og med sin kjæreste. Hvorfor så mye hakking? Er det meg du beskriver, eller?!?!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 Nydelig baby. Jeg har sagt det før her inne. Var i bryllup og utdrikningslag med Tone D i fjor sommer. Utrolig hyggelig, blid og utadvendt. Morsom å være sammen med, hyggelig mot alle. Skjønner ikke hvorfor folk skal skrive så mye negativt mot et menneske de neppe kjenner eller har møtt. Anonymous poster hash: ac03a...1eb
Sint naken biltyv Skrevet 26. desember 2014 #15 Skrevet 26. desember 2014 Han er ekkel og hun er bare tragisk men ungen er aldeles nydelig😊 Lenge mellom hver gang jeg ser et så vakkert barnlenge mellom hver gang du ser et vakkert barn....? Du ser ikke dine egne barn så ofte eller du synes ikke dine egne barn er vakre? Anonymous poster hash: ac03a...1eb Lenge mellom hver gang jeg ser et SÅ vakkert barn. Ikke ETT vakkert barn. Gidd å les ordentlig a
Mrs. Kaizer Skrevet 26. desember 2014 #16 Skrevet 26. desember 2014 Synes det blir litt falskt og tilgjort jeg. Og hvor mye glede har en 7 mnd gammel baby av jul og juleforberedelser egentlig?
Anonym bruker 1000 Skrevet 26. desember 2014 #17 Skrevet 26. desember 2014 utrolig vakker jente, selvom hun er prikk lik faren,som jeg ikke synes noe om
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #18 Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor er det som mange negative meningen om Tone? Jeg er ingen fan, men synes hun er en pen dame. De har fått et vakkert barn sammen. Ut ifra hva media presenterer er det hull i ørene på baby det jeg reagerer på. Ut over det er hun som de fleste andre kjendiser ikke mindre interessant enn hvermannsen. Lurer bare på hvorfor det er så mye haters. Anonymous poster hash: cd48d...868
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #19 Skrevet 27. desember 2014 Ville aldri lest en sånn artikkel. Har aldri sett noe med tone før jeg så henne på tv lille julaften. Hun fremstår dessverre helt håpløs. Ok pen, men ikke noe spesielt der heller. At noen gidder å bruke tiden sin til å lese om henne er for meg et stort mysterium. Anonymous poster hash: 83534...58a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #20 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor er det som mange negative meningen om Tone? Jeg er ingen fan, men synes hun er en pen dame. De har fått et vakkert barn sammen. Ut ifra hva media presenterer er det hull i ørene på baby det jeg reagerer på. Ut over det er hun som de fleste andre kjendiser ikke mindre interessant enn hvermannsen. Lurer bare på hvorfor det er så mye haters. Anonymous poster hash: cd48d...868 Ikke mer interessant enn hvermannsen, mener du vel? Mange kjendiser får sin kjendisstatus fordi de kan eller gjør noe ikke andre kan. Tone har ingen spennende sider eller kunstneriske evner. Anonymous poster hash: d9b52...f71
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #21 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor er det som mange negative meningen om Tone? Jeg er ingen fan, men synes hun er en pen dame. De har fått et vakkert barn sammen. Ut ifra hva media presenterer er det hull i ørene på baby det jeg reagerer på. Ut over det er hun som de fleste andre kjendiser ikke mindre interessant enn hvermannsen. Lurer bare på hvorfor det er så mye haters. Anonymous poster hash: cd48d...868 Ikke mer interessant enn hvermannsen, mener du vel? Mange kjendiser får sin kjendisstatus fordi de kan eller gjør noe ikke andre kan. Tone har ingen spennende sider eller kunstneriske evner. Anonymous poster hash: d9b52...f71 Riktig Anonymous poster hash: cd48d...868
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #22 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor innleid leilighet når temaet er tone sin jul og juletradisjoner? Burde man ikke sette fokus på hennes hjem og tradisjoner? Anonymous poster hash: 1c965...4c6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #23 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor er det som mange negative meningen om Tone? Jeg er ingen fan, men synes hun er en pen dame. De har fått et vakkert barn sammen. Ut ifra hva media presenterer er det hull i ørene på baby det jeg reagerer på. Ut over det er hun som de fleste andre kjendiser ikke mindre interessant enn hvermannsen. Lurer bare på hvorfor det er så mye haters. Anonymous poster hash: cd48d...868 Ikke mer interessant enn hvermannsen, mener du vel? Mange kjendiser får sin kjendisstatus fordi de kan eller gjør noe ikke andre kan. Tone har ingen spennende sider eller kunstneriske evner. Anonymous poster hash: d9b52...f71 Riktig Anonymous poster hash: cd48d...868 Jeg liker stemmen hennes godt Anonymous poster hash: ac03a...1eb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #24 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor er det som mange negative meningen om Tone? Jeg er ingen fan, men synes hun er en pen dame. De har fått et vakkert barn sammen. Ut ifra hva media presenterer er det hull i ørene på baby det jeg reagerer på. Ut over det er hun som de fleste andre kjendiser ikke mindre interessant enn hvermannsen. Lurer bare på hvorfor det er så mye haters. Anonymous poster hash: cd48d...868 Ikke mer interessant enn hvermannsen, mener du vel? Mange kjendiser får sin kjendisstatus fordi de kan eller gjør noe ikke andre kan. Tone har ingen spennende sider eller kunstneriske evner.Anonymous poster hash: d9b52...f71 Riktig Anonymous poster hash: cd48d...868 Jeg liker stemmen hennes godtAnonymous poster hash: ac03a...1eb Sikkert flere som gjør det. Men stor kunst er det ikke hun presterer. Man kan dra inn nesten hvem som helst fra gata som kunne synge like bra. Det ble ekstra tydelig på den pinlige konserten som ble sendt på NRK julaften. Mange av amatørene sang bedre enn henne. Anonymous poster hash: d9b52...f71
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #25 Skrevet 27. desember 2014 Jeg syns ikke noe om henne som artist. Men tror hun er ett godt menneske. Vakker både henne og datteren Anonymous poster hash: 37e2c...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå