Gå til innhold

Hjelpe. Handlet for 1500 kr på mandag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det så godt som tomt. Vi har vært 3 stk, men var ikke her på julaften. Hadde 3 gjester på 1 juledage. Godt butikkene er åpen i morgen.

Anonymous poster hash: da794...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kommentar her.

Anonymous poster hash: da794...d47

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Alle er opptatt av ff ;) Er på juleferie selv, så har ikke hatt de store innhogg i lommeboka. Godt dere koser dere :)

Skrevet

Jeg har også handlet masse. Handlet mat for rundt om 3000kr på mandag og tirsdag.

Men vi har hatt masse god mat og drikke og har masse mat igjen enda :)

Jeg vurderer å gå en tur i butikken imorgen. Det er ingenting som springer av, men skal hente barna hos farfar og farmor så må ut med bilen uansett.

Skrevet

Dagens mest interessante tråd!!!

Jeg var på dass og dreit i sted, kabelen var sikkert 20 cm. !!!!!!! suden vibirkelug er inne på tomprat her?

Anonymous poster hash: 4a99b...e38

Skrevet

1500kr trenger ikke bety mye mat det kommer jo helt an på hva man har kjøpt så ser ikke hvorfor noen skal reagere på dette innlegget, som jeg antar er laget kun for å få negative kommentarer :)

Til vanlig kan jeg handle bra mengde mat som holder til to uker på 12-1500 kr, mens andre ganger kan jeg handle inn til en middag mm for min familie og kan hende noen gjester og prisen er raskt oppe i 6-700kr.

Anonymous poster hash: 8384f...518
Skrevet

1500kr trenger ikke bety mye mat det kommer jo helt an på hva man har kjøpt så ser ikke hvorfor noen skal reagere på dette innlegget, som jeg antar er laget kun for å få negative kommentarer :)

Til vanlig kan jeg handle bra mengde mat som holder til to uker på 12-1500 kr, mens andre ganger kan jeg handle inn til en middag mm for min familie og kan hende noen gjester og prisen er raskt oppe i 6-700kr.

Holder 2 uker? Vi handler sikkert mat for 12-13000 I mnd.

Anonymous poster hash: e1020...69b

Skrevet

Er ikke alle som tjener så bra.. Vi har matbudsjett på ca 4000 i mnd, to voksne og to bhg barn..

Anonymous poster hash: c9667...2de

Skrevet

Er ikke alle som tjener så bra.. Vi har matbudsjett på ca 4000 i mnd, to voksne og to bhg barn..

Anonymous poster hash: c9667...2de

Vi er 6 stk da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...