Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Romjulkos, for kaldt ute for babyen og huset fullt av deilige ribberester og julegodt. Har puttet noe i munnen hver gang jeg har vært på kjøkkenet. Jeg er stappa. Og jeg kommer til å spise mer sjokolade i dag... eier ikke selvkontroll Anonymous poster hash: 4e00a...031
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Er bare du som kan endre på det om du ikke ønsker å overspise. Det at det er jul betyr ikke at man må proppe i seg alt som er tilgjengelig. Lytt til kroppen din i steden for i morgen og spis det som vil gjøre at du føler deg bedre. Anonymous poster hash: 2b160...4ed
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Er bare du som kan endre på det om du ikke ønsker å overspise. Det at det er jul betyr ikke at man må proppe i seg alt som er tilgjengelig. Lytt til kroppen din i steden for i morgen og spis det som vil gjøre at du føler deg bedre. Anonymous poster hash: 2b160...4ed Så vis du er Anonymous poster hash: f98ce...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå