Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Jeg vurderer å kjøpe disse skoene ettersom jeg alltid fryser ekstremt på beina når jeg er ute. Høres jo veldig greit ut med sko som tåler helt ned til -40 grader Men ser mange på finn.no selger disse skoene å omtaler det som "feilkjøp",å da ble jeg veldig usikker. Noen som har disse skoene å er fornøyd? Å hvordan er de i størrelsen? Anonymous poster hash: 82d0b...10c
Superdolly Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 En venninne av meg kjøpte seg slike. De var varme, men vonde å ha på sa hun. Det var liksom en kant inni skoen som gjorde vondt når hun gikk. Og de var blytunge.
me_87 Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Jeg fikk disse i gave for noen år siden å de er veldig tunge sko å gå med,å ikke noe gode å gå med! Men de har alltid holdt meg varm på beina da hvertfall
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Noen av de er gode og fungerer godt på vinteren. Et annet finere par jeg har av de er helt håpløst glatt på vinteren. Anonymous poster hash: d3215...206
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Veldig tunge, men veldig varme og gode. Ypperlig dersom man jobber mye ute i bhg, men ingenting for lange turer. Da får du sterke bein Anonymous poster hash: 411be...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå