Gå til innhold

Dere som har vært i voldelige forhold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var foreldrene hans? Visste de noe? Sa de noe? Gjorde de noe i etterkant? Jeg har oppegående xsvigerfamilie, trodde jeg.. Klarer ikke helt å se hvordan de kunne få en slik sønn. I tillegg er jeg litt småsinna for de burde skjønt det.. Men det er jo selvsagt ikke så lett, og de kan jo ikke styre sønnen sin..

Anonymous poster hash: de9ff...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren er alkoholiker og mistet han til barnevernet da han var 11-12. 
Faren fikk omsorgen etter tid på barnehjem.
Jeg har kun kontakt med faren hans, men til han har jeg bare fortalt en veldig veldig mild versjon av bruddet. 
Sa at bruddet var pga alkoholforbruket, men sannheten er at han er psykopat, rusmisbruker og alkoholiker og tydeligvis voldelig. 

Jeg føler ikke det er min oppgave å snakke stygt om sønnen hans, selv om jeg hater han, og har null kontakt med han. 
Jeg har veldig lyst.. Hvis det noen gang kommer opp spørsmål, så kommer jeg ikke til å juge, men jeg gidder ikke å øelegge forholdet dem i mellom..  

Anonymous poster hash: ff463...59e
Skrevet

De gjorde ingenting. Da han ble dømt til fengsel for mishandling av meg sluttet de å ta kontakt. Jeg tror de mener jeg lyver selv om jeg hadde mange beviser, både bilder, legerapporter og til slutt et øyevitne.

Anonymous poster hash: f86c7...e0b

Skrevet

Moren var nok klar over det, men hun var nok litt redd sønnen selv.

Anonymous poster hash: c2327...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...