Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 ... Tenker jeg på å få et sukkerfritt 2015. Godt inspirert av et innlegg her inne! Noen som tenker på det samme? Eller har erfaringer med gode tips? Jeg tenker sukkerfritt med unntak av sukker tilsatt mat. Og kommer også til å ta meg noen glass vin på fest - men null godteri og snacks. Trener relativt mye, og er 174 høy og 74 kg, så jeg har noen kilo for mye jeg gjerne vil bli kvitt Anonymous poster hash: 406f3...272
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Har store planer ja, men når jeg ser hvor mye godteri vi har igjen, så tenker jeg at jeg kommer aldri til å klare det før det er spist opp... Anonymous poster hash: 42797...6b6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Jada. Jeg må gå ned tyve 20-30 før jeg går til legen og si at jeg ønsker å slutte på blodfortynnende medisiner. Det er en fin motivator, kommer til å kutte ut godteri. Kan heller bruke pengene på klær, sminke eller noe Anonymous poster hash: 8b30f...4ed
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jeg spiser egentlig veldig lite godteri - blir fort kvalm, så jeg må nok være flink på vanlig mat og mengde. Kom med dine skjulte feller. Det er nok mye vi spiser som vi ikke tenker over at gir overvekt. Jeg begynte med å bruke frokosttallerkner til middag, og det hjalp veldig mht størrelse på porsjoner. Så kom jula.. Anonymous poster hash: 406f3...272
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Jeg spiser egentlig veldig lite godteri - blir fort kvalm, så jeg må nok være flink på vanlig mat og mengde. Kom med dine skjulte feller. Det er nok mye vi spiser som vi ikke tenker over at gir overvekt. Jeg begynte med å bruke frokosttallerkner til middag, og det hjalp veldig mht størrelse på porsjoner. Så kom jula.. Anonymous poster hash: 406f3...272 HI Anonymous poster hash: 406f3...272
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Vel, jeg kan spise sånne Toroposer etc, det tror jeg er et dumt valg.. Anonymous poster hash: 8b30f...4ed
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Vel, jeg kan spise sånne Toroposer etc, det tror jeg er et dumt valg.. Anonymous poster hash: 8b30f...4ed Ja, posemat er visst mye sukker i.. HI Anonymous poster hash: 406f3...272
Gjest Antarctica Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Jeg spiser egentlig veldig lite godteri - blir fort kvalm, så jeg må nok være flink på vanlig mat og mengde. Kom med dine skjulte feller. Det er nok mye vi spiser som vi ikke tenker over at gir overvekt. Jeg begynte med å bruke frokosttallerkner til middag, og det hjalp veldig mht størrelse på porsjoner. Så kom jula.. Anonymous poster hash: 406f3...272 HIAnonymous poster hash: 406f3...272 Skjulte "feller": Alle halv- og helfabrikata (du må lese på dem, eller lage mat selv) Alle typer bakverk, også kneipp og halvgrove brød. Polarbrød er kjempesøtt! Yoghurt - kjøp heller naturell og putt i den frukten du liker best. Ferdig søtet yoghurt kan ha 15 -20 % sukker! Frokostblandinger, også "sunne" frokostkorn som All-Bran. Jeg kjøper Northug-müsli eller 4-korn og blander inn nøtter og rosiner.
Novemberdama Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Spis det du vil, kose deg med det du har lyst på (så lenge du tåler det), og gå/løp litt mer...... Det er min plan :-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #10 Skrevet 26. desember 2014 Mat er 80% og trening 20% har jeg hørt Jeg har trent 4-5 ganger i uken uten resultat mht vekt og midjemål. HI Anonymous poster hash: 406f3...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå