Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Var uheldig med kniven, og klarte å kutte meg opp midt på tommelfingerneglen. Kuttet går inn i kjøttet under neglen. Deler av neglen er så løs at jeg vurderer å rive det av. Jeg er blå, og det blør. Det gjør utrolig vondt! Gjør de noe på legevakta med dette? Så et program på TV der de var nødt til å fjerne hele neglen. Anonymous poster hash: b2758...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå