Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Syns den ser så god ut. Trenger en lett og ikke altfor stor vogn pga. trapper til leilighet og hundebur i bilen. Ønsker at vi bare kan bære bagen opp i leiligheten da vi ikke kan ta med hele vogna opp. Ser ut som bagen et stor og god, og at sportsvogna kan brukes begge veier. Vurderte urban jungle, men med 3 hjul og en sportsdel som kun kan brukes en vei syns jeg ikke noe om den. Men liker slik type bag. Men hvordan er fjæringen i viper 4s? Ser den har vunnet best i test blant annet.. Evt. en annen vogn dere vet om? Anonymous poster hash: 27803...98c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Prøver en gang til Anonymous poster hash: 27803...98c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Det lurer jeg også på, kikker veldig på den selv. Går turer på asfalt, grus og traktorvei/gode turstier i skogen så er litt usikker. Liker at bagen er stor i forhold til mange andre og at man kan legge både understellet og bag så mye sammen at den ikke tar stor plass i bilen. Anonymous poster hash: 0a721...51c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Det er vel ingen butikker i Norge som selger den, bare nettbutikker. Men vet du om de har den i butikk i Sverige? Hadde vært greit og få sett og prøvekjørt den i butikk før evt. kjøp. Takk for svar! Anonymous poster hash: 27803...98c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har sett på den på mimmis.no, skal jeg kjøpe den så kommer jeg til å høre om jeg kan komme å se på den/prøve litt hos de i Sandefjord Anonymous poster hash: 0a721...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå