Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Noen som skriver nå? Jeg skjønner ikke hvor fornuften var. Gjorde en del ting som aldri skulle vært på papir! Herre min skaper! Har til intetgjort en, og vurderer og brenne de to siste! Anonymous poster hash: 67d57...d89
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Ja. Tenkte det ville bli koselig å lese som voksen. Jeg tok feil. Ble så flau at jeg brant dagbøkene. Jeg hadde skrevet "kysseliste", godt det ikke var sexliste da. Likevel, sto hvem jeg klina med, hva vi snakket om, bare fjortis piss. Uff Anonymous poster hash: f8cb6...e6a
Sol-regn-latter Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Ja, og de har jeg brent nå. Mine barn skal få slippe å finne de😝 Det verste er vel at jeg egentlig var en veldig grei og snill tenåring, men allikevel var det helt forferdelig å lese 😜 Priser meg lykkelig for at blogg ikke var funnet opp😉
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Ja, skrev mange dagbøker. Gikk gjennom dem for noen år siden og prøvde å legge det bak meg. Hadde det mye fælt i oppveksten med psykisk syk mor og ingen som så det. Mye tøffe tanker i de bøkene. Jeg makulerte dem. Gjemte på 2 eller tre som er skrevet litt i i korte perioder hvor det var mer positive ting som skjedde, men vurdere å gå gjennom dem og brenne dem også. Det var nesten litt terapi å lese hvor ille ting var den gangen, at det ikke bare var min fantasi som hadde forstørret ting i ettertid. Det ble lettere å gi slipp på det og se at ting ikke var min feil. Anonymous poster hash: a1a1c...e89
Gjest Antarctica Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Har heldigvis brent dem, ja! Og de var til kjedsomhet banale.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Haha, jeg har også brent mine! Det var ILLE å lese dem, ble kjempeflau over meg selv! Grøss, glad mine barn slippe å finne dem! Anonymous poster hash: 51710...2d6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Nei, sluttet da jeg var rundt 12. Anonymous poster hash: c5a49...213
Tired mama Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Jepp. Hele ungdomstiden. Skrev ned detaljert hva jeg gjorde hver eneste dag!! 😱 De ligger i en pose på loftet. Har vurdert flere ganger å brenne dem. Vil ikke at noen skal lese dem... Men klarer ikke. Vil sitte på gamlehjem når jeg blir gammel og lese tilbake på alt det sprø, gale og ulovlige jeg gjorde som ungdom! 😉
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #10 Skrevet 26. desember 2014 Fra jeg var 10 til jeg var 14, ca. Står mye pinlig der, men også mange vonde opplevelser, som bla voldelige foreldre, hendelser hvor jeg ble slått inn i ei dør og noe greier, og trusler om utkastelse, samt en voldtekt... Jeg har av den grunn ikke klart å kvitte meg med bøkene, fordi jeg bærer nag til mine foreldre. Jeg vil derimot ikke at noen andre skal finne dem noen gang, så neste steg er å tilintetgjøre dem. Anonymous poster hash: 49a4b...f4b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #11 Skrevet 26. desember 2014 Ja. Jeg ble mobbet og skrev veldig detaljert om alt jeg opplevde. Ikke hyggelig å lese igjen, og mye ble rippet opp i. Ikke rart jeg prøvde å ta livet mitt til slutt. Anonymous poster hash: 42163...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå