Gå til innhold

Hva betyr det når en levert snapchat står som ventende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ventende betyr at den du har sendt snap til ikke har lagt deg til/ godkjent deg som venn enda.

 

Har lagt til flere personer på snap og sendt dem bilde, og da står det "ventende" helt frem til godkjenner meg!

 

Anonymous poster hash: f946b...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventende betyr at den du har sendt snap til ikke har lagt deg til/ godkjent deg som venn enda.

 

Har lagt til flere personer på snap og sendt dem bilde, og da står det "ventende" helt frem til godkjenner meg!

 

Anonymous poster hash: f946b...f89

Han hadde lagt meg til..og vi har hatt kontakt på snap før

 

Da sletter jeg han også. Vi har kontakt på andre fronter, og jeg har sendt ham svært få snaps, så jeg skjønner ikke hvorfor han skal ha sletta meg.

 

Nå ble jeg skikkelig grumpy

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er fortsatt på listen over mine venner, men står ikke på listen over "snapchattere som har lagt meg til"

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fortsatt på listen over mine venner, men står ikke på listen over "snapchattere som har lagt meg til"

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Da har han nok dessverre slettet deg.. know that feeling..

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han er fortsatt på listen over mine venner, men står ikke på listen over "snapchattere som har lagt meg til"

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Da har han nok dessverre slettet deg.. know that feeling..

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Så kjipt. Da skjønner jeg lite av de fine ordene på sms..

 

Jaja..

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Han er fortsatt på listen over mine venner, men står ikke på listen over "snapchattere som har lagt meg til"

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Da har han nok dessverre slettet deg.. know that feeling..

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Så kjipt. Da skjønner jeg lite av de fine ordene på sms..

 

Jaja..

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Skal ikke si det 100% sikkert men det var akkurat samme greie med meg. Vi hadde sendt en del snapchats også sendte jeg en til han og da stod det ventende. Og han var ikke i lista over de som hadde lagt meg til så han hadde slettet meg.

Hadde dere aldri sendt snapchats så hadde det stått på den måten fordi han ikke hadde svart på forespørsel men om dere har sendt til hverandre før så vil jeg tro det er fordi du er slettet.

Men håper for din del at det er en annen forklaring;-)

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Han er fortsatt på listen over mine venner, men står ikke på listen over "snapchattere som har lagt meg til"

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Da har han nok dessverre slettet deg.. know that feeling..

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Så kjipt. Da skjønner jeg lite av de fine ordene på sms..

 

Jaja..

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Skal ikke si det 100% sikkert men det var akkurat samme greie med meg. Vi hadde sendt en del snapchats også sendte jeg en til han og da stod det ventende. Og han var ikke i lista over de som hadde lagt meg til så han hadde slettet meg.

Hadde dere aldri sendt snapchats så hadde det stått på den måten fordi han ikke hadde svart på forespørsel men om dere har sendt til hverandre før så vil jeg tro det er fordi du er slettet.

Men håper for din del at det er en annen forklaring;-)

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Han er i alle fall slettet nå.

 

Er det slik at andre kan se hvem han har på snaplista si, eller er det bare bestevenner man kan se?

 

Hadde liksom skjønt det om jeg hadde spammet ham med meldinger, men jeg har sendt typ 4 snaps på et år. Og for ikke mange dagene siden fikk jeg kjempefine sms'er om hvor mye jeg betydde for ham.

 

Dette er bare en god venn, men jeg får meg ikke til å spørre om han har sletta meg. Det virker jo litt fjernt..

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Han er fortsatt på listen over mine venner, men står ikke på listen over "snapchattere som har lagt meg til"

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Da har han nok dessverre slettet deg.. know that feeling..

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Så kjipt. Da skjønner jeg lite av de fine ordene på sms..

 

Jaja..

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Skal ikke si det 100% sikkert men det var akkurat samme greie med meg. Vi hadde sendt en del snapchats også sendte jeg en til han og da stod det ventende. Og han var ikke i lista over de som hadde lagt meg til så han hadde slettet meg.

Hadde dere aldri sendt snapchats så hadde det stått på den måten fordi han ikke hadde svart på forespørsel men om dere har sendt til hverandre før så vil jeg tro det er fordi du er slettet.

Men håper for din del at det er en annen forklaring;-)

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Han er i alle fall slettet nå.

 

Er det slik at andre kan se hvem han har på snaplista si, eller er det bare bestevenner man kan se?

 

Hadde liksom skjønt det om jeg hadde spammet ham med meldinger, men jeg har sendt typ 4 snaps på et år. Og for ikke mange dagene siden fikk jeg kjempefine sms'er om hvor mye jeg betydde for ham.

 

Dette er bare en god venn, men jeg får meg ikke til å spørre om han har sletta meg. Det virker jo litt fjernt..

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Andre kan bare se de topp 3 bestevennene.

 

Anonymous poster hash: 5611d...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg få spørre ham når jeg treffer ham - OM jeg treffer ham..

 

Her kan det jo være en konflikt som jeg ikke vet at jeg er en del av..

 

HI

 

Anonymous poster hash: ff8c0...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er slitsomt å ha mange på lista. Da tar det så lang tid å lete om jeg kun skal sende til et par. Så av og til må jeg gjennom og se om det er noen jeg kan slette for å ikke ha så mange. Da slettes de som er lite aktive. Tenker det er ikke vits å ha de som sjelden bruker snap, pluss at det da er mindre sjans for at de merker at jeg har slettet dem.

 

Forresten, mistet flere en gang utme å merke det, var ei på jobb som spurte hvorfor jeg hadde slettet henne. Jeg visste ikke noe om det så trodde det hadde skjedd en feil..

Noen uker senere ser jeg datteren min med mobilen, snap, inne på ventelista (eller de som har lagt meg til??) og huler av venner nedover.. Hehe.. Hun har vel sett meg huke av når jeg skal sende og prøvde på det samme:p

 

Så det trenger ikke være vondt ment å slette deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Har et spm. 

La til en på snapchat, en han godtok det ikke. (Tror jeg ikke) De nr bak navnet står ikke der. Sendte han en snap og den stod som uåpnet i 5uker ca. Så var den åpnet, det ser jeg nå også. Har han åpnet den på eg hemmelig vis? Eller har han sett den i deg hele tatt? 🤔🤔

Anonymkode: 486cc...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...