Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Jenta på 3,5 år er lang for alderen. 106 cm. Hun har vinterdress i str. 110 nå som hun har litt å gå på i. Hadde regnet med den skulle passe til neste år og, men ble i tvil da jeg fant ut hvor lang hun var. Har funnet Reimatec vinterdress på salg nå, og lurer på om jeg skal kjøpe en i 116 til neste vinter. Bøe jeg gjøre det eller ta sjansen på at den i 110 passer en vinter til? Anonymous poster hash: ff466...cff
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Jeg hadde kjøpt ny 😊. Passer den gamle får du evt ta i bruk den i 116 vinteren etter der igjen. Er det ett godt tilbud hadde jeg hvertfall kjøpt 😊 Anonymous poster hash: d9bca...5c2
GeeGee Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har kjøpt vinterdress på salg to år, det har funket bra! Men det er selvfølgelig vanskelig å si hvor mye barnet vokser til neste år, da. Men for meg har det funket! Har også kjøpt Reimatec, men er usikker på om jeg skal kjøpe det til neste år. Synes de trekker litt vann, selv om den skal ha vannsøyle på 10000 (selv ved første gangs bruk). Lurer på å kjøpe Didrikssons i stedet, noen som har erfaring med den? Og vet om det er salg noe sted?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jeg ville faktisk gamblet og kjøpt størrelsen over (122). For yttertøy har jeg alltid hoppet over en størrelse og stort sett har vi brukt klærne to sesonger (når han gikk i bhg hadde vi fjorårets dress som reserve hjemme og årets dress i bhg). Nå er han 6 år og vokser noe saktere, fjorårets skiklær passer også i år. Når det er sagt har jeg aldri brukt Reima, så jeg er ikke kjent med passformen til dressene. Men med P.O.P. som vi kjøper slm regel går det fint å kjøpe en str over selv omm de ganske store i str. Rekorden er en softshell jakke kjøpt når han var 3 år som begynner å være litt kort i armene (og slitt!) 3 år etter kjøp. Anonymous poster hash: 06d2a...7ad
Serepta Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Vi kjøper alltid vinterklærne på salg, og sparer mye på det. Kan kjøpe beste kvalitet for lave priser. Go for it.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Vi kjøper de når vi kommer over dresser vi er fornøyde med, og gjerne i flere str slik st vi har til nesteår. Her er nemlig kriteriet at de er varme da ungene ikke bruker noe annet enn bomull under. Sist vi fikk en reima her i hus så ble den reserve, reserve hjemme da ungen frøys i den men holdt seg god og varm i dressen jeg hadde kjøpt for 99kr for å ha i reserve hjemme. Så da hamstret jeg istede billigdresser og la på loftet. Så nå kjøper jeg en dress jeg tror holder de varme nokk, viser dette seg å være riktig hamstrer jeg. For med eksembarn som ikke skal ha ull, bomull og andre kunstige materialer så er det ikke like stort utvalg i dresse desverre da de fleste belager seg på ett lag med varmt mellom. Nå er eldste for stor til barnedresser så nå skal bestefar kjøpe dress der kommunen kjøper sine arbeidsklær. Min dress som kommer derfra trengs det ikke mye klær under for å holde varmen, så ungen får tåle at den er blå selv om bestefar sa han hadde sett en av sine ansatte hadde fått seg en rosa vinterdress som han tror hun hadde kjøpt der de kjøper klær. Anonymous poster hash: ec7bc...4da
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Kanskje jeg bør kjøpe ny på salg da. Hadde virkelig sett for meg at den hun har nå skulle med god margin holde i to vintre. Men, ungen vokser jo som ugress. Men, 122 altså? Blir ikke det alt for stort? Eller? Anonymous poster hash: ff466...cff
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Jeg sjekker alltid hvilke dresser som gjør det godt i testene som ligger på nettet, og velger så testvinner. Handler denne på salget på slutten av vinteren. Så har jeg dress klar for neste år Siste år kjøpte jeg Didrikson Tignes. Veldig fornøyd. Barnehagen sa at minien var eneste som ikke hadde blitt våt eller kald den vinteren (Har nå kjøpt ny av denne til halv pris hos Sportmann for neste vinter Anonymous poster hash: c0ccb...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå