Gå til innhold

Dårlig samvittighet ovenfor julegaven til min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er egentlig ikke spesielt flink til å kjøpe gaver, men for første gang på 6år overrasket han. Jeg har vanligvis gitt han bra gaver (synes jeg selv) men i år som høygravid (med bekkenløsning) ble gaven til han så som så. Han var med da vi kjøpte sportsutstyr til 2000kr som jeg sa var julegave, men dette lå ikke under treet da han tok det i bruk da vi kjøpte det for ett par uker siden. Han fikk også tre bøker fra en serie han leser, dette var den eneste gaven som lå under treet fra meg.

Jeg fikk masse dyre hudprodukter som jeg ønsket meg, en toalettmappe som ikke er så billig samt en iPad. iPaden er forøverig til like mye glede for mannen da 😜

Nå sitter jeg egentlig med litt dårlig samvittighet for at jeg ikke ofret meg litt mer for å kjøpe noe fint til han. Vet det ikke er prisen som teller men likevel sitter jeg med litt dårlig samvittighet.

Er jeg hormonell eller er det flere som sitter igjen med slike tanker?

Anonymous poster hash: 42e02...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk forresten en krølltang også 😊.

Hi

Anonymous poster hash: 42e02...a70

Skrevet

Da har du tydelig gitt mer enn han over flere år. Så i år var det din tur :)

Anonymous poster hash: d7d32...18f

Skrevet

Har dere ikke fellesøkonomi? Da spiller det vel ingen rolle for da har du jo Vært med å betale dine egne gaver. Ville derfor ikke hatt dårlig samvittighet

Anonymous poster hash: 7083e...113

Skrevet

Har dere ikke fellesøkonomi? Da spiller det vel ingen rolle for da har du jo Vært med å betale dine egne gaver. Ville derfor ikke hatt dårlig samvittighet

Anonymous poster hash: 7083e...113

Fellesøkonomi eller ikke, det er en fin ting når mennesker gjør en innsats for å finne noe man ønsker seg og blir glad for.

HI, jeg synes IKKE du skal ha dårlig samvittighet, du sier jo at i flere år har det vært omvendt! Ikke ødelegg for deg selv med helt unødvendig dårlig samvittighet, len deg tilbake og nyt både innsatsen hans og gavene.

Anonymous poster hash: 122a4...037

Skrevet

Du er høygravid og har gitt ham presang for 2000 kr pluss bøker. Det er mer en min mann fikk av meg i år.

Skrevet

Hva er det å få dårlig samvittighet for? Han fikk gaver for over 2000 kroner, og fikk i tillegg ta de i bruk før jul. Og det ble spesifisert at det var en del av julegaven hans. 

Ser ikke hvorfor alt skal matche i pris fra år til år, og hvorfor det skal brukes mest mulig på gaver til hverandre. Hadde du gitt han en t-skjorte fra h&m til 99 kr kan jeg skjønne det, men han fikk noe han ønsket seg til flere tusen kroner. 

Anonymous poster hash: 2abf0...639
Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet, du har jo gitt brae gaver :) Jeg bør heller ha dårlig samvittighet, jeg gav barbermaskin til 1000kr og ullklær og et belte , hos han fikk jeg 2 bukser til 1100kr hver og en lekker klokke til 7000kr huff....

Anonymous poster hash: 8ede6...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...