Gå til innhold

Nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal bort på nyttårsaften - overnatter dere der dere skal være eller reiser dere hjem?

Jeg ser nesten på det som en selvfølge ( så lenge det er plass selvfølgelig) - når en har små barn? Men det gjør tydeligvis ikke de vi skal til - selv om det er nær familie... Er jeg urimelig som forventer dette? 😳

Anonymous poster hash: 269bc...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiser hjem. For mye styr å overnatte og alle sover dårlig.

Anonymous poster hash: 2df32...23c

Skrevet

En ting er å spørre, men å forvente? Hos oss er det vanlig å dra hjem, men om noen hadde spurt hadde jeg sagt ja. Drar alltid hjem om det er vi som er på besøk. Så lenge vi er i samme by.

Anonymous poster hash: 05edf...93d

Skrevet

Vi reiser alltid hjem og eneste gangen noen har overnattet her er når søsteren min med familie feirer her siden de har 4 timer å kjøre hjem.

Så i vår omgangskrets er det ikke vanlig å overnatte.

Anonymous poster hash: 8c1c9...b81

Skrevet

Vanlig i vår krets og familie at man overnatter. Deilig å kunne legge ungene etterhvert som de blir trøtte uten å måtte avslutte kvelden.

Vi skal ha mine søsken m/samboere + barn, og noen venner m/barn til nyttår i år. Klart at de skal overnatte. Blir litt trangt, men superkoselig :)

Anonymous poster hash: 6c5fe...7f3
Skrevet

Reiser hjem om det ikke er langt unna. Hvor langt unna er det da HI? Er det muligens litt kjipt en av dere må la være drikke alkohol?

Anonymous poster hash: c13ae...fb3

Skrevet

Reiser hjem om det ikke er langt unna. Hvor langt unna er det da HI? Er det muligens litt kjipt en av dere må la være drikke alkohol?

Det er ikke langt. Jeg har ingen problemer med å la være å drikke alkohol,men synes det er litt stress med ungene - legges og vekkes de så tar det evigheter å få de til å sove igjen 😳 så da er alternativet å dra hjem i rimelig tid så de kan legges rett i seng og bli sittende her resten av kvelden. De gangene vi har hatt nyttår så tilbyr vi alltid gjestene å overnatte ...

Skrevet

Det er ikke langt. Jeg har ingen problemer med å la være å drikke alkohol,men synes det er litt stress med ungene - legges og vekkes de så tar det evigheter å få de til å sove igjen 😳 så da er alternativet å dra hjem i rimelig tid så de kan legges rett i seng og bli sittende her resten av kvelden. De gangene vi har hatt nyttår så tilbyr vi alltid gjestene å overnatte ...

Hi 😉

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hos oss er det en selvfølge å reise hjem og jeg ville synes det hadde vært merkelig om noen med kjørbar avstand hjemspurte om  å få overnatte.

Skrevet

Dere som skal bort på nyttårsaften - overnatter dere der dere skal være eller reiser dere hjem?

Jeg ser nesten på det som en selvfølge ( så lenge det er plass selvfølgelig) - når en har små barn? Men det gjør tydeligvis ikke de vi skal til - selv om det er nær familie... Er jeg urimelig som forventer dette? 😳

Ja du er urimelig som forventer det. Du kan ikke bare forvente slikt. Det er egentlig bare frekt av deg
Skrevet

Her var det mange gjestfrie folk gitt

Skrevet

Foretrekker gjester som reiser når kvelden er over, dersom de har kort kjørevei hjem.

Skrevet

Jeg har aldri vurdert å overnatte når vi er gjester og har heller ikke tilbudt gjestene å overnatte hos oss.

Det er tross alt bare en gang i året og da er det null stress å ta med barna i bilen når det er på tide å dra hjem.

Skrevet

Vi overnatter eller har overnattingsgjester. Hvert år. Er jo så mye hyggeligere å kunne bli sittende å snakke utover kvelden mens ungene legger seg etterhvert som de er trøtte.

Anonymous poster hash: 93579...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...