Gå til innhold

Gå på ski som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å gå på skitur med mannen min, men kan jeg egentlig det nå som jeg er gravid? Er halvveis i svangerskapet.

Anonymous poster hash: f2c69...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gikk på ski påska 2013. 7 mnd på vei. Ingen problemer. Men hadde heller ingen problemer i svangerskapet ang bekkenløsning eller noe.

Endret av junimamma81
Skrevet

Gikk fint forrige gang, mye bedre enn gåturer for du slipper at hvert skritt føles som om noen kicker på blæra di.... ;-)

Skrevet

Ikke gå på ski!! Man skal ikke bevege seg i svangerskapet, man skal være sengeliggende! Alt annet er farlig.

Anonymous poster hash: f77e8...d10

Skrevet

Gikk på ski helt frem til dagen før jeg fødte. Sinnsykt god trening og godt for kroppen :)

Anonymous poster hash: 51aee...f5f
Skrevet

Ikke gå på ski!! Man skal ikke bevege seg i svangerskapet, man skal være sengeliggende! Alt annet er farlig.

Hehe, ikke sant? ;)

Skrevet

Hehe, ikke sant? ;)

jepp 😜 Men fra spøk til alvor. Jeg gikk på ski frem til fødselen og det var verdens enkleste fødsel. Men førstemann trente jeg ikke og fødselen var et hælvete. Tror det er årsaken til min drømmefødsel.

Skrevet

Skigåing må være veldig god trening i svangerskapet:) Det eneste er om du skulle klare å falle, så pass på:)

Anonymous poster hash: 6224e...4ca

Skrevet

Ville holtd meg til ganske flatt terreng, halsbrekkende utforkjøringer er ikke helt greia i gravid tilstand. En tur på jordet er supert.

Anonymous poster hash: e94f2...ab3

Skrevet

Takk for svar :-) Det er eventuelle fall jeg er bekymret for, ettersom jeg ikke plages av bekkenløsning eller noe annet. Her er det kun skiløyper der det samtidig er mye bakker, og jeg er ikke spesielt flink til å gå på ski. Men nå som snøen har kommet hadde der vært fint med en skitur i jula :-)

Skrevet

Takk for svar :-) Det er eventuelle fall jeg er bekymret for, ettersom jeg ikke plages av bekkenløsning eller noe annet. Her er det kun skiløyper der det samtidig er mye bakker, og jeg er ikke spesielt flink til å gå på ski. Men nå som snøen har kommet hadde der vært fint med en skitur i jula :-)Anonymous poster hash: f2c69...44f

Jeg er HI

Skrevet

Ikke gå på ski!! Man skal ikke bevege seg i svangerskapet, man skal være sengeliggende! Alt annet er farlig.Anonymous poster hash: f77e8...d10

Hehe, ikke sant? ;)Anonymous poster hash: 51aee...f5f

jepp Men fra spøk til alvor. Jeg gikk på ski frem til fødselen og det var verdens enkleste fødsel. Men førstemann trente jeg ikke og fødselen var et hælvete. Tror det er årsaken til min drømmefødsel. Anonymous poster hash: f77e8...d10

Fødsel nr 2 er som regel lettere siden kroppen har gjort det før :)

Gå på ski men du burde ikke falle.

Anonymous poster hash: fb39d...f9c

Skrevet

Ikke gå på ski!! Man skal ikke bevege seg i svangerskapet, man skal være sengeliggende! Alt annet er farlig.Anonymous poster hash: f77e8...d10

Hehe, ikke sant? ;)Anonymous poster hash: 51aee...f5f

jepp Men fra spøk til alvor. Jeg gikk på ski frem til fødselen og det var verdens enkleste fødsel. Men førstemann trente jeg ikke og fødselen var et hælvete. Tror det er årsaken til min drømmefødsel. Anonymous poster hash: f77e8...d10

Fødsel nr 2 er som regel lettere siden kroppen har gjort det før :)

Gå på ski men du burde ikke falle. Anonymous poster hash: fb39d...f9c

Det er vel ingen som faller med vilje ;)

Skrevet

Jeg har både stått på ski i bakkene og gått på langrennsturer under svangerskapene mine. Tok det helt rolig og de gikk kjempe fint, men jeg har nærmest vokst opp med ski på bena, så jeg har stålkontroll. Hvis du skal gå i preparerte løyper kan du ta av deg skia og gå ned bakken på bena hvis du er redd for å falle.

Skrevet

Hehe, ikke sant? ;)

jepp 😜 Men fra spøk til alvor. Jeg gikk på ski frem til fødselen og det var verdens enkleste fødsel. Men førstemann trente jeg ikke og fødselen var et hælvete. Tror det er årsaken til min drømmefødsel.

Tja, det var superenkel forskning 😜 trente hele første svangerskap, super form! Fødsel fra helvette! MEN de som holder seg i god form kommer seg hvertfall mye fortere etterpå. Gjør det kroppen tillater :-)

Anonymous poster hash: 17914...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...