Gå til innhold

Holde baby 8 mnd inne i -15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med barna i dag og vil jo gjerne ut en tur med eldste. Er det for kaldt for babyen?

Anonymous poster hash: ef38e...e83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt med den ut iallefall. her er det inn med barn under 1 år når det er mer enn 10 minus. men jeg tror de "rådene" er litt forskjellig fra hvor i landet man kommer fra. 

Anonymous poster hash: 9c2b4...ec8
Skrevet

Du tuller? Min på 2 mnd er med i vogn hele tiden, er ned mot -20 her.

Anonymous poster hash: 98b1d...4f2

Skrevet

Jeg ville ikke tatt noen lang tur. Kanskje blir det mindre kaldt utover dagen?

Anonymous poster hash: 0932f...3bb

Skrevet

Du tuller? Min på 2 mnd er med i vogn hele tiden, er ned mot -20 her. Anonymous poster hash: 98b1d...4f2

Men bor du på et sted som Finnmark eller som på Østlandet? Luftfuktigheten har mye å si. Jeg har hatt med baby ut når det var mer enn - 10, men bare på korte turer, ikke i flere timer.

Skrevet

Du tuller? Min på 2 mnd er med i vogn hele tiden, er ned mot -20 her. Anonymous poster hash: 98b1d...4f2

Men bor du på et sted som Finnmark eller som på Østlandet? Luftfuktigheten har mye å si. Jeg har hatt med baby ut når det var mer enn - 10, men bare på korte turer, ikke i flere timer.

Er det ok i Finnmark eller i Oslo? Jeg lurte på dette senest i går og får samme problemstilling i dag.

Anonymous poster hash: 9b7b3...9a2

Skrevet

Du tuller? Min på 2 mnd er med i vogn hele tiden, er ned mot -20 her.

Anonymous poster hash: 98b1d...4f2

Nei, hvorfor skulle jeg tulle om det?

Anonymous poster hash: ef38e...e83

Skrevet

Er det ok i Finnmark eller i Oslo? Jeg lurte på dette senest i går og får samme problemstilling i dag.

I Oslo er regelen - 10 grader. I Finnmark er lufta mye tørrere, og da er det visst andre regler, men de kan jeg ikke.

Skrevet

I Oslo er regelen - 10 grader. I Finnmark er lufta mye tørrere, og da er det visst andre regler, men de kan jeg ikke.

Skrevet

Jeg går ikke ut over 10-12 minus.

Det er ikke bra å puste inn den kalde lufta for så små.

Om barnet ditt er helt friskt (ikke forkjølet eller en kjent luftveissykdom) går det nok helt fint med 15 minus.

Anonymous poster hash: 327f2...e2b

Skrevet

Ok, takk :)

Skrevet

Jeg har på regntrekket og insektsnettet, og følger med på tempen inni vogna med babycallen, den har aldri nærmet seg -10. Men det er når ungen sover ute, pleier ikke trille når det er så kaldt fordi jeg ikke liker det.

Anonymous poster hash: ed5b3...977

Skrevet

Det er kald luft i kombinasjon med fukt som kan være farlig for luftveiene for små barn. Jeg bor i Finnmark og her er ungene ute i minus 20 / 25 grader. Når det blir så kaldt at bilene ikke vil starte er ungene inne ;)

Det er tørt og kaldt klima.

Her hadde jeg fint hatt baby i vogna i minus 15, men nå synes jeg ikke at minus 15 er så veldig kaldt.

Anonymous poster hash: 6e64c...6c3
Skrevet

Hadde ikke vi denne diskusjonen her inne i fjor også?? :P

*gjesp*

Skrevet

Hadde ikke vi denne diskusjonen her inne i fjor også?? :P

*gjesp*

Vi er nok en del som ikke er her hele tiden, eller var medlem i fjor for den saks skyld. Jeg for min del er på BIM under svangerskapene og aldri ellers.

Anonymous poster hash: 21718...912

Skrevet

min på snart 2 år er ikke ute nå, og er mellom -14-17 grader her nå,så hadde ikke tatt han ut nei.. hadde tatt han kun ut i bilen hvis vi skulle noe

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort.

I bhg jeg jobber lar vi ikke barna sove ute i mer enn -7/8 grader. Barna er fra 10 mndr til 11/2 år

Lunger. Lunger, vet dere. Tåler ikke så mye når de er små!

(Bor i Vestfold).

Anonymous poster hash: 025ec...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...