Gå til innhold

Mange her som feiret jul sammen med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså barnefar.

Hvor lenge er det siden det ble slutt?

Vi gikk fra hverandre i mai. Det er hans jul men siden han bor trangt var vi hos meg.

Gikk helt fint. Var andre sammen med oss fra begge sine familier.

Ble som det har vært alle julaftener de ni årene vi var sammen.

Han stikker ut etter kirka og "skal bare". Kom hjem til ferdig dekket bord og mat kl 17.

Samtidig med de andre gjestene. 

Fikk nok en gang bekreftet at jeg ikke hadde det bra med han...

Kan sikkert feire sammen flere ganger hvis ingen av oss finner ny partner.

Anonymous poster hash: ef1d6...e18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To år siden vi flyttet fra hverandre. Feirer jul sammen, og håper vi kommer til å fortsette med det;-)

Skrevet

Jada. Bf bor langt unna, så alle høytider tilbringer vi 14 dagers tid med hverandre; han bor tilogmed hos oss. Går som regel greit. Men må vel sies at vi vurderer å bli sammen igjen

Skrevet (endret)

Vi feirer jul sammen annenhvert år,altså når det er hans tur til å ha barnet på julaften.

Har selvsagt innvitert han til å feire jul hos oss,men han har heldigvis sagt nei.

Verken jeg eller familien min kan fordra fyren etter alt han har gjort mot meg,så alle var like lettet når han sier nei til innvitasjonen.

Føler jo at jeg må innvitere han tilbake når han alltid innviterer meg.

Er 3 år siden det ble slutt.

Endret av me_87
Skrevet

Ja, vi feirer julaften sammen. Han bor hos oss fra lille julaften til 1.juledag, da han bor et stykke unna.  

I høst var det tre år siden det ble slutt, og det var jeg som brøt.

Det var/er ingen nye inne i bildet, og vi snakker greit sammen. Det er helt uproblematisk å tilbringe julaften sammen, og ungene elsker det!! Jeg skal likevel innrømme at det var veldig godt (for meg) da han dro i går..... Jeg brukte altfor lang tid på å bestemme meg for å bryte forholdet, og er rett "tilbake" til de følelsene om jeg tilbringer tid med han. Han er veldig snill, men også en stor egoist, som alltid har vært "gratispassasjer" i alle sammenhenger. Han forstår rett og slett ikke at det går an å hjelpe til, og at han heller bør tilbringe tid med barna en slik dag enn å gå seg en tre-fire timers tur alene for å bli sulten til den deilige julematen (som jeg har laget...). Han sov også til 12, så i praksis så han jo ikke barna noe særlig før julemiddagen..... Er blid og fornøyd, da ;-)

Barna er glade bare han er her, da, og de er jo ikke vant til annet fra han. Så så lenge jeg klarer å la være å si noe, så er alle fornøyde.

Det er en liten pris å betale for å gi barna en flott jul, og jeg gjør det med glede disse få dagene!!!! Barna får feire hjemme i huset og har oss begge rundt seg!

Det er også en god påminning om hvorfor jeg ikke er sammen med denne mannen lenger.......

Anonymous poster hash: ac341...384
Skrevet

Slutt for halvannet år siden. Min jul med barna i år. Først spurte han om han kunne feire med oss, jeg sa ja, men nei i etterkant da jeg ikke klarer å være sammen med han over tid ( mer en max 1 times tid), han bare irriterer meg. Barna har det klart best nå som vi er fra hverandre og slipper å tilbringe tid:) Han hadde nok ikke kommet uansett heldigvis da han var hos sine foreldre og feiret jul. Han trodde de skulle reise vekk i julen, så derfor han spurte. Jeg har også ny kjæreste og hadde reagert veldig om han feiret jul med sin eks noe han selvfølgelig ikke ønsker. Fantastisk å kunne være alene med barna og familien, og så ha barnefri når barna er hos faren sin.

Jeg tenker at de som feirer jul med sin eks IKKE har nye kjærester? Det er sært synes jeg. Ellers forstår jeg det veldig godt så lenge det er en god tone i mellom foreldrene:)

Anonymous poster hash: ccec1...67b
Skrevet

Her er det egentlig ikke en god tone mellom oss,men vi krangler selvsagt ikke den dagen.

Eneste grunnen til at jeg vil feire jul med barnefaren er at da slipper jeg å sitte uten sønnen min på julaften.

Skrevet

Så mange egoister som lar barna bli skilsmisse barn!

Anonymous poster hash: 4ff0d...bf9

Skrevet

Jeg er egoist som ikke vil at barna mine skal oppleve mer av vårt dårlige forhold.

Barn lærer!

Skrevet

Eksen til min samboer feiret jul her med oss. Hun, hennes nye samboer og bestemoren til barnet kom til oss og vi hadde det veldig hyggelig. Ble enige om å prøve å feire hver jul sammen fremover dersom det lar seg gjøre (noe jeg tok initiativ til siden jeg synes det er utrolig ensomt å bare være meg og han siden begge våre familier bor veldig langt unna og jeg liker eksen hans og hennes familie veldig godt). Blir kanskje litt vanskelig neste år hvis jeg er høygravid eller nettopp har født da (vi er prøvere nå), men skal prøve å få det til uansett. Kan se for meg at min familie kanskje kommer til å synes det er litt merkelig i starten dersom de kommer hit, men jeg har troen på at de kommer til å få stor glede ut av det når de bare blir vant til tanken, siden familiene faktisk har litt til felles som man kan bygge på. Julen blir ikke det samme når man feirer uten barn :)

Anonymous poster hash: 22951...a0e
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener? Du er jo ikke så kort som du fremstår her vel?

Skrevet

Jeg mener at har man først fått barn og stiftet familie så blir man der man er. Man gjør ikke barn til skilsmisse barn. Punktum! Kan være en fordel å se ann hvem man får barn med før man gjør det vet du. Er vel heller de som gjør barna til skilsmisse barn som er både egoistiske og veldig korte i hodet!

Skrevet

Jeg mener at har man først fått barn og stiftet familie så blir man der man er. Man gjør ikke barn til skilsmisse barn. Punktum! Kan være en fordel å se ann hvem man får barn med før man gjør det vet du. Er vel heller de som gjør barna til skilsmisse barn som er både egoistiske og veldig korte i hodet!

Åhh, du er bare ute etter å trolle og provosere, dårlig forsøk da..

Skrevet

Å du viser hele tiden hvor ung og lite moden du er. Kom tilbake om noen år når du har blitt voksen, så kanskje du klarer å diskutere. Det er trist med unge og umodne mødre. :(

Skrevet

Å du viser hele tiden hvor ung og lite moden du er. Kom tilbake om noen år når du har blitt voksen, så kanskje du klarer å diskutere. Det er trist med unge og umodne mødre. :(

HAHAHA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...