Gå til innhold

Rakfisk er noe av det

Anbefalte innlegg

Skrevet

VÆRSTE både jeg og mannen har spist.. En ting er den vonde lukta som nå kommer til å henge i lenge...

Vi begge trodde det var godt med rakfisk om man hadde det rette tilbehøret men så feil kan man ta gitt.. :-D

Tok opp hamburger fra frasen å den smakte virkelig HIMMELSK :-D

Fortsatt god jul til dere alle!

Anonymous poster hash: c4c9a...e22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok opp hamburger fra FRYSEN skulle det stå!

Skrevet

Rakfisk er nydelig! Men om man syns fabrikkhamburgere fra fryseren smaker godt setter man vel ikke pris på kvalitetsmat som rakfisk.

Anonymous poster hash: 8df6b...dcc
Skrevet

Her i huset lager vi hjemmelagde hamburgere av karbonadekjøttdeig og med mye chilli, sterke og gode burgere med mye smak som fryses ned :-D Hjemmelagde hamburgerbrød hadde vi også, grov vell å merke så det ble et Sundt og godt måltid.

Skrevet

Rakfisk er noe av det beste jeg kan spise. Det er bare så innmari godt! 

Dessverre tåler jeg den ikke. 

God rakfisk skal dessuten knapt nok lukte noe som helst.

Anonymous poster hash: 17127...201
Skrevet

Hmm, vi kjøpte rakfisk fra Meny på fredag, den gikk ikke ut på dato før 25.02 2015 men luktet forferdelig råttent og smakte deretter også.

Skrevet

Vi kjøpte også rakfisk på Meny ( fra Vadres),og skulle spise det på lille julaften. Den luktet altså så grusomt at jeg holdt på å kaste opp, rett og slett død og fordervelse! Orket ikke spise det jeg... Skal det ikke lukte så ille altså?

Anonymous poster hash: f9c48...6e3

Skrevet

* Valdres

Anonymous poster hash: f9c48...6e3

Skrevet

Vi kjøpte også rakfisk på Meny ( fra Vadres),og skulle spise det på lille julaften. Den luktet altså så grusomt at jeg holdt på å kaste opp, rett og slett død og fordervelse! Orket ikke spise det jeg... Skal det ikke lukte så ille altså? Anonymous poster hash: f9c48...6e3

Nei, det skal ikke lukte så ille. Men det er veldig vanlig å ta opp rakfisken utendørs, renske og legge på fat. Det vil alltid lukte en del av laken og skinnet, greit å ha igjen slikt utendørs.

Anonymous poster hash: 17127...201

Skrevet

Rakfisk er noe av det beste jeg vet!! Nam :)

Skrevet

Det var den fra Valdres vi også hadde, luktet virkelig død og fordervelse... Vi har smakt rakfisk før, det var noe helt annet Og smakte veldig godt..

Skrevet

Ååå, jeg ELSKER rakfisk!!!

Er superlei meg fordi jeg er gravid nå i jula og ikke kan spise det.. Et helt år til neste gang! :-(

Anonymous poster hash: 903ed...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...