Gå til innhold

Fett hår! Klikker snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg føner håret er det fortsatt fett😱 HVA KAN JEG GJØRE?

Utrolig irriterende. Har forsøkt flere dager imellom vask men hjelper ikke!

HJELP:/

Anonymous poster hash: c9fe2...ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, i all verden, da må du kjøpe en annen shampo! Evt vaske håret med Zalo;)

Anonymous poster hash: ea102...5bb

Skrevet

Men, i all verden, da må du kjøpe en annen shampo! Evt vaske håret med Zalo;)

Anonymous poster hash: ea102...5bb

Har forsøkt sikkert ti forskjellige...

Skrevet

Så la vær å føne det.

Anonymous poster hash: 4cda8...614

Skrevet

Dropp føningen og la vær å vaske håret på minst to uker. (Hestekrefter, men virker for de fleste).

Anonymous poster hash: afbbe...2f8

Skrevet (endret)

Har slitt med dette i perioder selv. Jeg har hatt god effekt av Redken Scalp Oil Detox Shampoo og babyshampo 😊

Og ikke vaske håret så ofte, kanskje hver 3.-4. dag.

Endret av Stjerne89
Skrevet

Kjøp en shampo som inneholder mint. Jeg var hos frisøren før jul, og har ganske fett hår. Det var henne som sa at det var lurt å bruke en med mint, samt bytte shampo hver 6 måned :)

Anonymous poster hash: 3fa45...ce7

Skrevet

Unngå shampo med silikon

Anonymous poster hash: daed2...f65

Skrevet

Unngå shampo med silikon

Skriver under på denne! Ut fra det du beskriver, tør jeg vedde på at du sikkert har brukt en shampo som inneholder dimethicone e.l.

Det er døden for mitt hår, da får jeg kjempefett hår som ikke ordner seg av vask, engang. Etter at jeg begynte å kjøpe shampoer uten silikon, forsvant problemet helt og holdent.

Skrevet

Unngå shampo med silikon

Skriver under på denne! Ut fra det du beskriver, tør jeg vedde på at du sikkert har brukt en shampo som inneholder dimethicone e.l.

Det er døden for mitt hår, da får jeg kjempefett hår som ikke ordner seg av vask, engang. Etter at jeg begynte å kjøpe shampoer uten silikon, forsvant problemet helt og holdent.

Unnskyld min manglende kunnskap, men hva skal jeg se etter når jeg skal ha shampoo uten silikon?

Har dere eksempel på navn?

Skrevet

Bruk lactasyd såpe fra apoteket som shampoo, og se om det hjelper. Den har lav ph, og hårskjellene lukker seg, så håret ikke blir så stritt. Det har jeg brukt i årevis i tllegg til annen shampo.

Anonymous poster hash: f1576...a54

Skrevet

Unngå å vaske håret så ofte! Kjøp talkum på apoteket (noen butikker har også). Dryss i rikelig og grei igjennom håret da ser det mye bedre ut. Legg et håndkle over skuldrene da du har det i håret så slipper du hvitt støv på klærne😊

Høres sprøtt ut, men det funker!

Anonymous poster hash: fea13...d69

Skrevet

Har du forsøkt å ha litt eddik i skyllevannet? :)

Det skal visstnok være supert mot fett hår.

Skrevet

Har du farget eller bleket hår? Noen lyse striper kan hjelpe litt siden det tørker ut håret. Pleier alltid å stripe mitt en nysnse lysere i mai, så holder det seg ok til over sommeren. På vinteren er det så tørt og elektrisk at det er ei gru..

Anonymous poster hash: 53c7c...999

Skrevet

Prøvd BabyshamPo? Eneste som fungerte her.

Anonymous poster hash: 069ff...e4c

Skrevet

Sebastian trilliance har fungert supert mot mitt tidligere dette hår. Jeg var igjennom en haug dyre frisørshampoer før jeg fant denne som endelig virket

Anonymous poster hash: 538d6...56f

Skrevet

Sebastian trilliance har fungert supert mot mitt tidligere dette hår. Jeg var igjennom en haug dyre frisørshampoer før jeg fant denne som endelig virket

Anonymous poster hash: 538d6...56f

Takk dere, hvor får dere kjøpt disse?:)

Skrevet

Unngå shampo med silikon

Unnskyld min manglende kunnskap, men hva skal jeg se etter når jeg skal ha shampoo uten silikon?

Har dere eksempel på navn?

Står masse om det på nett, mange som har hatt samme problem. For å kjenne igjen silikonene i ingredienslista, bør du se etter ord som dimethicone, cyclopentasiloxane, phenyl trimethicone, amodimethicone, cyclomethicone og dimethicone copolyol. Vet apoteket selger silikonfri sjampo. Jeg har brukt Define rensesjampo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...