Gå til innhold

Møte pappaen sin alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 4år har møtt pappaen sin 4 ganger før, men er 8mnd siden sist så hun har glemt hvem han er. Han blir heller ikke snakket om av besteforeldrene, jeg sir hvem han er og hvor han bor om hun spør siden det er ikke så mye å si om han. 

Det skal vær noe familie selskap hos besteforeldrene i helgen å bestemoren spurte om hun kunne få komme å låne med seg jenten min med seg hjem. 

Jeg føler meg veldig utrygg på om det blir noen god opplevelse for jenten min å møte så mange ukjente som ho ikke husker hvem er. 

Faren bor i Sverige er bare hjemme 2-5 ganger i året, har sett jenten min 4 ganger i ca 4 timer hver gang så hun kjenner han ikke.

Besteforeldrene har hun et godt forhold til, men dem nok tenker ikke sånn som meg at det kan bli veldig mye inntrykk og skummelt å møte en mann som sir han er pappa`n. 

Hun sir selv hun ikke vil så jeg kommer ikke til å presse hun til noe hun ikke føler seg trygg på. 

Det er 8mnd siden de såg hverandre da var jeg med, men det er ikke noe alternativ nå.

Jeg har tenkt å foreslå at de kan komme hjem til oss en dag. 

Er det noen som har/er oppi samme situasjon å vil fortelle litt hvordan dere løste det? 

Anonymous poster hash: 1f1a1...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at far er far. Far vet at far er far. 4åringen kjenner ikke far og for henne blir han da nærmest en fremmed. Jeg hadde ikke sendt barnet alene til det som for barnet er fremmede mennesker

Anonymous poster hash: fbb8b...658

Skrevet

Jeg tenker samme som du. Jeg gruer meg til å ringe å fortelle at hun ikke kommer, men håper de forstår at jeg tenker på barnet sitt beste. Hi

Skrevet

Jeg tenker samme som du. Jeg gruer meg til å ringe å fortelle at hun ikke kommer, men håper de forstår at jeg tenker på barnet sitt beste. Hi Anonymous poster hash: 1f1a1...e98

Det løser seg sikkert om du forklarer og så kan du komme med invitasjon til far, og eventuelt besteforeldre, om å besøke dere så far og datter kan bli litt kjent.

Anonymous poster hash: fbb8b...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...