Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er 16 uker i morgen og kjente etter om jeg kunne finne livmorkanten i dag. Men, den ligger jo langt nede! Kanskje 8 cm fra toppen av skambeinet. Den skal jo ligge på rundt 15! Er andregangsgravid. Betyr dette at livmoren har sluttet å vokse, at noe er galt? Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 4a84f...2bf
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Eller du måler feil. Jeg gikk annenhver gang hos lege og jordmor og de fikk helt forskjellige sf-mål fordi de målte ulikt... Anonymous poster hash: fd36d...830
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Er ikke vits i så måle sjøl, la de som jobber med det måle Anonymous poster hash: ee00c...b0b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 På et punkt i svangerskapet vil også livmoren forme seg annerledes. Fra å ligne et egg til å ligne en appelsin... Da vil kanskje målene "stoppe" litt opp, i høyden (opp mot ribbeina altså). Jeg klarer ikke måle mitt eget symfusefundusmål, selv om jeg kjenner livmorkanten godt. Jeg er 18 uker, og i tre uker har livmoren ligget "i" navlen. Den har ikke vokst, i høyden i hvert fall. Kanskje utover, men jeg klarer ikke måle det. Anonymous poster hash: 402fa...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå