Gå til innhold

Blødning i svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en liten blødning et par uker etter forventet mens.. Kjente først en slags smerte i underlivet - etterfulgt av blødning, men det ble bare med den. Var ikke mye. Har hatt litt smerter i etterkant i magen, men dette har som regel vært på jobb (har en fysisk jobb). Hjemme har jeg ikke kjent noe annet enn litt murringer innimellom..

Noen som har vært bort i dette? Hva kan det være? Normalt?

Anonymous poster hash: e7ac7...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har vært borti det, blødninger i uke 6 og uke 15 alt er bra med den lille :) jobbet også som hjelpe pleier men det endte med at jeg ble sykemeldt ut svangerskapet pga blødninger og smerter. Er nå 24+1 idag, og alt er bra med den lille :) er nok helt normalt :)

Anonymous poster hash: 9965e...f42

Skrevet

Jeg har vært borti det, blødninger i uke 6 og uke 15 alt er bra med den lille :) jobbet også som hjelpe pleier men det endte med at jeg ble sykemeldt ut svangerskapet pga blødninger og smerter. Er nå 24+1 idag, og alt er bra med den lille :) er nok helt normalt :)

Takk for svar :) hadde du smerter i forkant av blødningene eller hele tiden?

Skrevet

Hadde smerter når jeg blødde, lurt og høre med legevakt om og få komme inn for en sjekk :) men er det brunt (gamelt) blod eller lys (fersk) blod?

Skrevet

Jeg blødde begge gangene hele svangerskap,og det gukk bra med begge gutta så i mine øyne går det nok bra med deg.

Anonymous poster hash: 8e8b3...c95

Skrevet

Hadde smerter når jeg blødde, lurt og høre med legevakt om og få komme inn for en sjekk :) men er det brunt (gamelt) blod eller lys (fersk) blod?

Det var ferskt :)

Skrevet

blødde ganske mye både uke 12.18,25 og 27, men var ingenting galt, idag har jeg en frisk og aktiv gutt på snart 2 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...