Gå til innhold

Leser dere en god bok i julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha noe å lese, kan dere anbefale noen ? ⛄️

Anonymous poster hash: 59fa1...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste nettopp De Usynlige av Roy Jacobsen. Likte den veldig godt. Kommer jo an på hva du liker å lese.

Skrevet

Leser akkurat nå Chimera av Gert Nygårdshaug. Har ikke kommet så langt ennå, men den virker veldig lovende :)

Skrevet

Fikk den nyeste boken til Victoria Hislop og gleder meg til å ta fatt på den :)

Skrevet

Fikk Kindle av mannen til jul så jeg har kjøpt to bøker fra amazon. "Not that kind of girl" av Lena Dunham og "Bone in the throat" av Anthony Bourdain. På engelsk.

Leser vanligvis ikke engelske bøker, så kjøpte to lettleste. Laster ned direkte på kindle fra amazon, litt mer jobb fra norske sider, må plugge inn kindle via PC, konvertere til mobil osv. Har ikke satt meg inni det helt enda. 

Skrevet

Nyaste Lee Child. Meget lettlest og underhaldande krim - og kan anbefalast på det sterkaste.

Skrevet

Har akkurat lest ut Marmor av Toril Brekke, likte den veldig godt.

Nå skal jeg igang med Stalker av Kepler og gleder meg.

Anonymous poster hash: 4184b...636

Skrevet

Fikk Kindle av mannen til jul så jeg har kjøpt to bøker fra amazon. "Not that kind of girl" av Lena Dunham og "Bone in the throat" av Anthony Bourdain. På engelsk.

Leser vanligvis ikke engelske bøker, så kjøpte to lettleste. Laster ned direkte på kindle fra amazon, litt mer jobb fra norske sider, må plugge inn kindle via PC, konvertere til mobil osv. Har ikke satt meg inni det helt enda.

Kjøper fra ebok.no, måtte bare fikse noen greier første gangen, nå trykker jeg bare send til kindle og så gjøres det uten noe mer pes. Når det er sagt blir man fort vant til å lese engelsk, og det er mye rimelig å få kjøpt hos amazon!

Skrevet

Fikk Kindle av mannen til jul så jeg har kjøpt to bøker fra amazon. "Not that kind of girl" av Lena Dunham og "Bone in the throat" av Anthony Bourdain. På engelsk.

Kjøper fra ebok.no, måtte bare fikse noen greier første gangen, nå trykker jeg bare send til kindle og så gjøres det uten noe mer pes. Når det er sagt blir man fort vant til å lese engelsk, og det er mye rimelig å få kjøpt hos amazon!

Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...