Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Merker meg at det er mange som har sofa i stedet for stoler rundt spisebordet. Og ofte er stolene lignende lenestoler. Vi skal ha ny spisestue, og søsteren min mente det var så fint og at vi burde vurdere det. Jeg bare lurer på: er ikke det forferdelig upraktisk? Både med tanke på komfort og søling. Og er det fint?? Jeg synes bare det ser veldig rart ut. Kanskje jeg bare ikke er så oppdatert på interiørfronten... Anonymous poster hash: fe1ae...219
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Stolene som ligner lenestoler, komfort er bra Spisestue sofa/benk lite praktisk for dn som sitter i midten, og ikke pent Anonymous poster hash: 93a9f...f1f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Tommel opp og tommel ned emoji kom ikke med Anonymous poster hash: 93a9f...f1f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Merker meg at det er mange som har sofa i stedet for stoler rundt spisebordet. Og ofte er stolene lignende lenestoler. Vi skal ha ny spisestue, og søsteren min mente det var så fint og at vi burde vurdere det. Jeg bare lurer på: er ikke det forferdelig upraktisk? Både med tanke på komfort og søling. Og er det fint?? Jeg synes bare det ser veldig rart ut. Kanskje jeg bare ikke er så oppdatert på interiørfronten... Anonymous poster hash: fe1ae...219 Jeg skjønner ikka hva du mener. Kan du ikke legge ut link Anonymous poster hash: b9326...5e5
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har veldig lyst på!! Ser så fint ut :-)
prekæs Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Godt å kjenne at min gamle slagbenk har blitt trendy:) Den rommer fire personer, jeg bruker den ofte og den oppfattes ikke som upraktisk av meg i hvertfall. Er vel en slik høy sofa som ligner en lang lenestol du mener.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Begynner ikke det å bli ut nå da? Anonymous poster hash: bdb16...4e1
Iselilja Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Vi har denne i mørkegrå ull. Veldig komfortabel, men relativt plasskrevende. Blir god plass til alle fire barna og meg når jeg leser for dem. Skikkelig kosekrok http://www.slettvoll.no/kolleksjon/spisesofa#/produkter/windermere-sofaspisestuesofa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå