Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har lenge tenkt på å sette inn spiral, men siden vi har så sjeldent sex (grunnet sykdom), så har det bare blitt med tanken. Fire måneder siden jeg ble operert, og etter det har vi hatt sex kun en gang! Ca en måneds tid siden. Da brukte vi kondom som vanlig, men før kondomen kom på, gjorde vi det litt uten, det var ikke lenge. Plutselig kom jeg på idag, at jeg ikke husker når jeg hadde mensen sist, vet at jeg hvertfall ikke har hatt den i desember, men husker ikke om jeg hadde den i november eller ikke. Jeg pleier alltid å være ganske på tiden. Vært kjempe kvalm hver dag i over en uke nå. Men jeg har gått og "ventet" på omganssjuken, så har bare trodd det var det som har gjort meg så kvalm. Men kvalmen kommer og går, verst etter jeg har spist. For noen dager siden begynte jeg å føle meg så rar i underlivet, mye mer utflod enn vanlig, og føles på en måte litt hoven. Men det som virkelig fikk meg på tanken var når jeg satt i badekaret idag. Oppdaget plutselig at brystvortene mine var så annerledes, så mye mørkere og større enn vanlig. Så klemte jeg litt på de, og da kom det noen store dråper med hvit væske ut. Fem år siden sist jeg ammet, og jeg har alltid klart å presse ut noen bittesmå dråper med blank væske, men ikke sånne store hvite som nå Noen som klarer det så mange år etter ammeslutt?? Jeg vet at det er mulig å bli gravid uten å bli sprutet inni. Men den er vell veldig liten? Var bare noen få ganger inn og ut, før kondomen kom på!! Noen som har blitt gravid på denne måte? Anonymous poster hash: 7eb87...93d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Det høres jo unektelig ut som du er gravid.. Anonymous poster hash: 41a31...221
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Ta en test Det høres jo ut som du har en del symptomer. Når det gjelder melk fra brystene fikk jeg dette omtrent ti år før jeg fikk mitt første barn. Merket det da jeg lå og solte meg toppløs på verandaen og det plutselig rant fra begge brystene. Så det er nok ikke et sikkert tegn Anonymous poster hash: c55c2...e1f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Selv om sannsynligheten er liten, er den til stede.Det du beskriver kan være graviditetssymptomer, ja. Det beste du kan gjøre er å ta en test.Masse lykke til Anonymous poster hash: de5ed...ed6
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Takk dere. Kan virker veldig som jeg er gravid ja. Men jeg håper kroppen min lurer meg litt der. Hadde passet veldig dårlig nå! Vanskelig å få kjøpt test nå i disse dager, så får vente i spenning et par dager til! Men sannsynligheten er jo veldig liten da! Ville vært veldig rart om jeg faktisk hadde klart å bli gravid! Nå kom plutselig kvalmen tilbake for fult også, nesten så jeg håper det heller er omganssjuken! Anonymous poster hash: 7eb87...93d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Akkurat sånn ble jeg gravid! Mannen var inne og "hilste på" littegrann under forspillet. Utløsningen kom lenge etterpå, og langt fra mitt underliv Hadde sex bare den ene gangen den måneden, og hadde knapt samleie i det hele tatt, likevel ble jeg gravid. Resultatet av den gode svømmeren mannen hadde i "smøringen" den kvelden ble en nydelig liten jente... Anonymous poster hash: 379d5...05c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Akkurat sånn ble jeg gravid! Mannen var inne og "hilste på" littegrann under forspillet. Utløsningen kom lenge etterpå, og langt fra mitt underliv Hadde sex bare den ene gangen den måneden, og hadde knapt samleie i det hele tatt, likevel ble jeg gravid. Resultatet av den gode svømmeren mannen hadde i "smøringen" den kvelden ble en nydelig liten jente... Anonymous poster hash: 379d5...05c Det er godt gjort da! håper ikke jeg er like "heldig"! Var faktisk sånn førstemann ble skapt også. Men da holdt vi på helt til han trakk den ut like før, og ikke så kort tid som nå Anonymous poster hash: 7eb87...93d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Har du testa HI? Anonymous poster hash: 648c7...e8c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har lenge tenkt på å sette inn spiral, men siden vi har så sjeldent sex (grunnet sykdom), så har det bare blitt med tanken.Fire måneder siden jeg ble operert, og etter det har vi hatt sex kun en gang! Ca en måneds tid siden. Da brukte vi kondom som vanlig, men før kondomen kom på, gjorde vi det litt uten, det var ikke lenge. Plutselig kom jeg på idag, at jeg ikke husker når jeg hadde mensen sist, vet at jeg hvertfall ikke har hatt den i desember, men husker ikke om jeg hadde den i november eller ikke. Jeg pleier alltid å være ganske på tiden. Vært kjempe kvalm hver dag i over en uke nå. Men jeg har gått og "ventet" på omganssjuken, så har bare trodd det var det som har gjort meg så kvalm. Men kvalmen kommer og går, verst etter jeg har spist. For noen dager siden begynte jeg å føle meg så rar i underlivet, mye mer utflod enn vanlig, og føles på en måte litt hoven. Men det som virkelig fikk meg på tanken var når jeg satt i badekaret idag. Oppdaget plutselig at brystvortene mine var så annerledes, så mye mørkere og større enn vanlig. Så klemte jeg litt på de, og da kom det noen store dråper med hvit væske ut. Fem år siden sist jeg ammet, og jeg har alltid klart å presse ut noen bittesmå dråper med blank væske, men ikke sånne store hvite som nå Noen som klarer det så mange år etter ammeslutt?? Jeg vet at det er mulig å bli gravid uten å bli sprutet inni. Men den er vell veldig liten? Var bare noen få ganger inn og ut, før kondomen kom på!! Noen som har blitt gravid på denne måte? Anonymous poster hash: 7eb87...93d Du har i praksis hat sex uten beskyttelse. Da er det ikke så usannsynlig å bli gravid. Kjøp en test i morgen. Anonymous poster hash: abf66...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå