Bustetroll Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Så det første gangen sist hun hadde ørebetennelse. Nå er hun litt småsnufsete og det er tilbake. ser ikke ut til å plage henne men.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Bilde? Anonymous poster hash: 1b4b0...00d
Bustetroll Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2014 Får ikke lastet opp bilde fra mobil jo.. kommer bare direkte på kameraet når jeg trykker på velg fil... Hva Gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Scroll helt ned på siden og velg "full versjon" da skal det gå Anonymous poster hash: 1b4b0...00d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Ser ut som varmeutslett... Kommer d seg når hun får luftet seg litt? (blir avkledd) Anonymous poster hash: 57d26...e9f
Bustetroll Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2014 Ser ut som varmeutslett... Kommer d seg når hun får luftet seg litt? (blir avkledd) Anonymous poster hash: 57d26...e9f Hun går kun i bleia hjemme omtrent, så hun er stort sett alltid luftig. Hun hadde vært i bleia i 2 timer før jeg tok bildet.
Bustetroll Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2014 Dytter jeg, for nå har hun litt på armene også. HmmmDet er ikke pga ull, for det bruker hun hver dag, og i dag har hun også kun gått i bleie.. Har ikke byttet noe skyllemiddel, og har heller ikke brukt skyllemiddel på hennes sengetøy, og har brukt samme vaskemiddel siden hun ble født. Ikke har hun spist noe unormalt heller. Hun er som sagt litt snufsete, men ikke feber.. Kan det være en eller annen barnesykdom? Har skjønt at de sykdommene ofte kommer med utslett..Skal legge ved et nytt bilde fra i dag
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Stakkar liten.. Og for noen gode lår og gullig lank☺️☺️☺️ Tenkte barnesykdom jeg også. Har hun spist noe annet/uvant?
Bustetroll Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2014 Der. Syns ikke så godt på bildet men.
Bustetroll Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 26. desember 2014 Stakkar liten.. Og for noen gode lår og gullig lank☺️☺️☺️ Tenkte barnesykdom jeg også. Har hun spist noe annet/uvant? Haha ja de låra er gode Nei.. ikke noe som hun ikke har spist før i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå