Gå til innhold

Vi prøver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å få barn, har hatt spiral i ca 5 år, tok den ut for 1 uke siden. Har etter det prøvd, i dag 5 dager etter sex, vart eg kjempe dårlig etter morgen røyken, ( røyket fast i 10 år, kan det være at eg allerede er gravid?

Anonymous poster hash: 6db6a...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, og kutt røyken 

Anonymous poster hash: d3d5b...373
Skrevet

Det vil nok være litt tidlig å merke noe riktig enda dersom du er gravid.
Men manne lykke til meg prøvingen

Anonymous poster hash: f1c45...32a
Skrevet

Lite sannsynlig. Men om dere prøver å få barn burde du stumpe røyken og starte på folat med en gang så du har best mulig utgangspunkt.

Anonymous poster hash: 5e641...6e4
Skrevet

Ja jeg skal sefølgelig slutte, er dessverre ikke så lett etter 10 år med røyk :/

Skrevet

Ja jeg skal sefølgelig slutte, er dessverre ikke så lett etter 10 år med røyk :/

Da venter du med prøvingen til du har klart det.

Anonymous poster hash: f7eb4...081

Skrevet

Jeg var selv røyker i mange år, men jeg sørget for å være 100% røykfri innen jeg sluttet på prevensjon. Hvis man planlegger barn så bør man gjøre det man kan for å få en optimal graviditet og det innebærer både kosthold, mosjon og at man får i seg nok av vitaminene man trenger. Man trenger ikke være helt manisk bare fordi man prøver, men røyken er det første man bør slutte med :) Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Du vil nok ikke merke en graviditet enda. Og vil heller ikke tro du blir gravid med en gang heller. Du har gått på prevensjon lenge...

Anonymous poster hash: 781b8...1ce

Skrevet

Nei tror ikke du er blitt gravid om det kun er 1 uke siden du tok ut spiral, med mindre du hadde EL dagen etterpå`? Er uansett alt for tidlig å få sympt. Du må vente 1 mnd til å ta en test om mensen ikke er kommet.

Når et er sagt så betyr det IKKE at det tar lang tid før du blir gravid selv om du har hatt spiral. Dagen etter spiralen er ute er ALLE hormonene forsvunnet, så 2 uker etter din neste mens nå er det fullt mulig for deg som det er for alle andre å bli gravid.

Lykke til:)

Anonymous poster hash: 379aa...11e
Skrevet

Jeg var også storrøyker i mange mange år. Sluttet og røyke -før- vi prøvde.

Det er ikke bra over hodet. Og da gjør man det bare.

Tror ikke du er gravid . Men lykke til med prøvingen når røykeslutt er et faktum:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...