Gå til innhold

Hvor mange juleselskap drar dere i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er hos min mor på julaften. Utenom dette selskapet er det ingen familiemedlemmer som inviterer andre i selskap. Min mann har skilte foreldre, en bror og en bestemor, men ingen av disse har bry til å invitere noen i selskap. 

Gutten min synes alle vennene drar i så mange familieselskap.

Gjøre dere det? 

Anonymous poster hash: 1e556...920
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er veldig forskjellig. Men om ingen andre inviterer, så kan dere jo kanskje invitere til juleselskap hos dere?

Anonymous poster hash: 96c17...2ab
Skrevet

Ja, jeg har selvsagt tenkt tanken, men jeg reagerer mest på at hverken svigerfar eller svigermor ber sønn og barnebarn i noe som helst juleselskap. Synes liksom de bør gå foran med et godt eksempel... Jeg klarer meg egenlig greit hjemme og koser meg, men tenkte jeg kunne høre hva andre egentlig gjør :) 

Anonymous poster hash: 1e556...920
Skrevet

Var hos mine foreldre til julaften og til min manns på middag i dag. Jeg drar kun i ett juleselskap på hver side, orker ikke flere.

Skrevet

Vi drar til eller har folk julaften, 1.dag og 2.dag.

Noen ganger blir det også juleselskap i romjula hvis det er mange ekstra fridager.

Skrevet

Hadde julaften hos oss, så skal vi i to selskaper til.

Anonymous poster hash: 64454...5cd

Skrevet

Vi går ikke i noe juleselskap. Vi får besøk nyttårsaften da.

Anonymous poster hash: 36945...d3d

Skrevet

Vi har folk her på julaften og middag borte på 1. og 2. juledag. Ellers er det rolig fram til nyttårsaften og godt er det.

Skrevet

har invitert oss selv ut til svigermor i morgen. Og så treffer vi venner en kveld. 

ja og svigermor var her på julaften

Anonymous poster hash: 41167...758
Skrevet

Hadde familie på frokost julaften, borte på kvelden. 2 selskap idag, juleselskap til oss imorgen. Og et 4 juledag. ..

Skrevet

Familieselskap 24, 26 og 27 denne jula. Resten av tiden skal nytes med ro og kos med jenta vår <3

Skrevet

Har alltid julaften her hos oss, da kommer både mannens og mine foreldre hit. Ingen som inviterer oss noe sted.....

Jeg pleier å invitere meg selv til mamma en tur i løpet av juleferien, men da blir det gjerne at jeg og ungene drar dit en tur en formiddag, har aldri blitt tilbudt middag.

Anonymous poster hash: b9299...2e9
Skrevet

Vi var borte i går, og skal bort på nyttårsaften.

Mulig vi blir bedt bort en dsg i romjulen.

Har tenkt tanken på å be inn noen venner til kaffe,kaker, godteri og hyggelig prat.

Anonymous poster hash: 080a5...5b2

Skrevet

Julaften var vi hos søsteren min.

1.juledag hos barnefaren sin familie,å 2.juledag hos foreldrene mine.

Bortsett fra det har vi ingen planer før nyttårsaften.

Anonymous poster hash: f87e6...497

Skrevet

Vi hadde gjester i går, stor bursdagsfeiring for bestemor i morgen og selskap hos tante på tredjedagen. Svigers inviterer aldri på besøk, men de var her i går og det var hyggelig. 

Skrevet

1. dag hos pappa og samboer på brunsj (mamma er død)

3. el 4. er vi på kalkun hos svigers

Når svigers feirer jul med oss, hos dem, lager vi julefriokost 1.dag (som i dag:))

Anonymous poster hash: e752f...66a

Skrevet

Kun ett. I fjor mine foreldre og i år svigers. Vi bor trangt så inviterer dessverre ikke selv.

Anonymous poster hash: 3ef2d...869

Skrevet

I år er det faktisk besøk enten her eller andre steder hver bidige dag, utenom nyttårsaften. Tom 29 og 30... Må prøve å lure meg unna 30 og og 1 tror jeg...

Anonymous poster hash: f3e71...5d1

Skrevet

Vi var i familieselskap i går, skal i tre selskap og ha et selskap her.

Min familie er spredd over hele Norge så vi treffes ikke i julen.

Anonymous poster hash: b85d2...00e

Skrevet

Hadde lunsjbesøk i går, i morgen skal vi på juleselskap til venner, juleselskap for voksne på søndag, mandag skal vi ha famile på middag(juleselskap UTEN julemat ;) )

Skrevet

Tja, spørs hva man regner med da..

Våre faste tradisjoner: lille julaften hos mormor med risgrøt med mandel. Første juledag sammen med mannens storfamilie, tredje juledag med min storfamilie.. ikke noe mer fast..

Anonymous poster hash: 1cf07...821

Skrevet

Vi hadde selskap hos oss igår. Er ikke invitert andre plasser, og pleier ikke bli det heller.. Bor ikke i samme by som min familie, har bare mannens familie her. Hadde vi vært i nærheten av min familie hadde det blitt to selskaper til tenker jeg.

Anonymous poster hash: 708f1...30e

Skrevet

Vi har hatt selskaper siden 22.12 og skal i ett eller annet hver dag frem til 29.1.

Nyttårsaften skal vi bare være oss og NYTE fred og ro og ingen planer! Kan bli litt mye ...

Anonymous poster hash: 2122c...a66

Skrevet

Vi har et selskap hos oss og deltar i fire utenom nyttår. Så 6 selskapelige tilstelninger på kveldstid. 2 lunsjer.

Anonymous poster hash: 666d3...6c6

Skrevet

var borte julaften, 1dag, ingenting idag, imorgen er det selskap, söndag ingenting, mandag får vi besök og tirsdag ingenting og nyttårsaften bort, så er jo 5 dager med sel skap da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...