Gå til innhold

Hva fikk dere av mannen/ kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2500 kr til frisør time 😄 mast om at jeg må til frisøren i flere måneder, når mini er ute av magen (4 dager over termindato nå)

Det skal bli helt fantastisk å gå til frisøren igjen ☺☺☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 000kr, så nå skal det shoppes :)

Anonymous poster hash: a51bb...39f

Skrevet

Cardigan og skjerf i deilig ull. 2 treningstopper og nye øretelefoner til trening.

Snille mannen 😊

Skrevet

Polaroid kamera 😞👎

Anonymous poster hash: bbaef...6b1

Ble du misfornøyd med det? Synes det virker litt morro å ha et sånt jeg :-)

Anonymous poster hash: be275...2c0

Tja, Skjønner bare ikke helt hva jeg skal bruke det til.. Er sykt dårlig til å huske å ta bilder, og når jeg først tar, så blir de elendige 😂

Skrevet

Jegerprøvenkurs😃👏

Anonymous poster hash: 2cd8b...217

Skrevet

Vi har valgt å droppe gaver til hverandre i år. Akkurat kjøpt nytt hus og har nok å bruke pengene på. Så vi skal heller prøve å få oss barnevakt og gå på date i januar før baby nr 3 blir født.

Anonymous poster hash: df62e...3fb

Skrevet

Jeg fikk tur til over 40.000 - overraskelse. Gått bak ryggen min og ordnet fri fra jobben min også.

Så fikk jeg Kari Traa ulltruser, Senheiser headsett til trening, Kari Traa lue, North Face hansker. 

Jeg vet jeg er veldig bortskjemt, og har kun ønsket meg småting, men sånn er han hvert år <3

Anonymous poster hash: b822c...480
Skrevet

Gavekort på massasje:) gleder til å benytte timene.

Anonymous poster hash: 504cd...428

Skrevet

Gavekort på reise, jeg har så lyst på en liten sydentur i februar/mars 😊

Skrevet

Fikk en stor pappeske med et ark oppi der det stod "DU får IKKE Kari Traa bag som du ønsket deg, men X.jan drar vi til Strømstad Spa og der venter 50 min aromabehandling på deg, etterfulgt av en bedre middag"

Så det var en super gave!!!:-)) (Vi har jubileum den dagen)

Skrevet

2500 kr til frisør time 😄 mast om at jeg må til frisøren i flere måneder, når mini er ute av magen (4 dager over termindato nå)

Hva er det som gjør at du må ha 2500 til frisørtime??

Anonymous poster hash: d133e...3c1

Skrevet

2500 kr til frisør time mast om at jeg må til frisøren i flere måneder, når mini er ute av magen (4 dager over termindato nå)

Vet ikke om det stemmer på deg, men jeg ville ventet med frisøren til etter 6 mndr etter fødsel. Jeg mistet mye hår etter fødsel, som ikke endret seg før jeg sluttet å amme rundt 6 mndrs alder. Vet ikke om det skyldtes ammeslutt eller at hormonnivået stabiliserte seg, men da sluttet jeg endelig å miste hår, og håret fikk glansen og volumet igjen. Dro til frisøren, og ble utrolig lekker på håret etter det. Jeg var også til frisøren ca 2 mndr etter fødsel, men det hjalp ingenting. Håret ble fort slitt igjen og var helt gustent og uformelig fremdeles... Til og med stripene syntes å gustne med en gang. Og det til tross for at jeg brukte den vanlige frisøren min. Også samme frisør som ordnet håret etter 6 mndr, og det ble jo fantastisk.

Anonymous poster hash: 6fc0e...17f

Skrevet

Vi bestemte oss for å ikke kjøpe gaver til hverandre i år siden vi kjøpte oss ny tv like før jul, men vi ga julestrømper til hverandre og i min fikk jeg en bok jeg har ønsket meg og body butter fra body shop :) 

Skrevet

Uggs og gavekort på tattovering

Haha! Snakk om white trash!

Anonymous poster hash: 30968...437

Ganske trashy å slenge dritt om andres julegaver ja. Tragisk.

Deilig julegave:)

Anonymous poster hash: c1567...064

Skrevet

Snowboardkurs, Kindle og kopp fra Orla Kiely :) 

Skrevet

Kaffemaskin og masse kapsler, nattkjole og ulljakke

Anonymous poster hash: 69e92...03a

Skrevet

Samsung nettbrett og S5, en haug av sokker og et hals kjede :-)

Anonymous poster hash: d4b40...241

Skrevet

Gavekort på frisørtime, undertøy og en kopp. Ingen store overraskelser da han la kvitteringene på undertøy og kopp på skrivebordet helt åpent, og jeg selvfølgelig leste på dem da jeg satt meg ned der... Fornøyd, men oppgitt over litt dum gubbe som ødela magien litt :P

Anonymous poster hash: 8bb41...51c

Skrevet

iPhone 6, mascara og en interiørbok.

Anonymous poster hash: 26c03...ae3

Skrevet

Vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre, men jeg fikk en iPhone 6 når jeg kom hjem fra nattevakt i dagAnonymous poster hash: eb939...567

Håper du slo ham litt. Iphone er virkelig noe ræl!!

Anonymous poster hash: e48d9...487

Skrevet

Polaroid kamera

Ble du misfornøyd med det? Synes det virker litt morro å ha et sånt jeg :-)

Anonymous poster hash: be275...2c0

Tja, Skjønner bare ikke helt hva jeg skal bruke det til.. Er sykt dårlig til å huske å ta bilder, og når jeg først tar, så blir de elendige

Øvelse gjør mester ;) 

Polaroidkamera er kult!

Skrevet

Gavekort på frisørtime, undertøy og en kopp. Ingen store overraskelser da han la kvitteringene på undertøy og kopp på skrivebordet helt åpent, og jeg selvfølgelig leste på dem da jeg satt meg ned der... Fornøyd, men oppgitt over litt dum gubbe som ødela magien litt :P

Anonymous poster hash: 8bb41...51c

Du hadde ikke trengt å lese kvitteringene da, så all skyld skal ikke på gubben her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...