Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg skal ikke lyve, det er tøft.. Men jeg setter barna først. Min eksmann har feiret jul med meg, barna og familien min for femte jul på rad. Han kommer fra et annet land, og har ikke familie i Norge. Alternativet ville vært at han sitter alene og at barna bekymrer seg for han. Det er en påkjenning å feire jul med han, men jeg får bare ta den "støyten" for barnas skyld. Vi har en helt grei tone, og barna elsker å feire jul med faren sin. Men det er jo tøft for meg... Glad julaften er over egentlig... Anonymous poster hash: 9e395...c37
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Du gjør en god gjerning overfor dine barn. Godt å høre om noen som setter barna foran seg selv. Det er så mange egoister som bare tenker på seg selv etter et samlivsbrudd. Anonymous poster hash: 79ab4...d52
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Takk! Jeg vet at det er det beste for barna! Jeg klarer fint å holde ut èn kveld når jeg vet hvor mye det betyr for dem. Men er jo en påkjenning for meg... Men jeg overlever ;-) Anonymous poster hash: 9e395...c37
Gjest Ingen skal få! Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Det gjorde vi og. Og jeg gjør det aldri igjen. Snakk om å brenne seg ut psykisk.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Trøst deg med at det sikkert er like slitsomt for ham. Anonymous poster hash: 9a83a...21e
Gjest Ingen skal få! Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Dessverre tror jeg han hadde det fint:) komme til dekt bord og dra uten å Ha bidratt noe. Litt som ekteskapet vårt egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå