Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Begynte som vond hals, har heldigvis ikke mandler så grenser for hvor tett det får blitt Men jeg slet med å spise, svelge osv..hadde røde blemmer bak i svelget. Dette varte i ca fem dager før jeg også begynte å bli snufsete. Har hatt lav feber av og på siden det begynte, veksler mellom 38 og 39 så plutselig 37 igjen. Nå er ikke halsen like ille, men det kjennes ut som et slag i brystet hver gang jeg svelger og jeg hoster mye (sånn bjeffehosting). Har ikke hostet opp noe bod, bare mye slim.. Nå har jeg holdt på i en og en halv uke og det blir jo ikke bedre. Syns det er så vanskelig å vurdere og vil jo ikke ringe legevakt for en forkjølelse liksom Anonymous poster hash: ac117...f8c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 For meg så beskriver du en typisk forkjølelse. Men du kjenner deg selv best. Om det feks. er influensa så bruker feberen å stige mer og influensaen bli mer kastet på deg i løpet av timer. Anonymous poster hash: e96c3...027
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Høres ikke ut som noe livsfarlig. Både forkjølelse og influensa går over, ta tiden til hjelp! Folk bruker legevakt til helt feil ting... Anonymous poster hash: 88646...d54
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Tusen takk for svar Da ser jeg det an! Skal ut å fly på søndag, noen lure tips til å minske smerter i hodet? Blir alltid tett i ørene og får sånn vondt trykk ved øynene når jeg flyr med forkjølelse.. Hi Anonymous poster hash: ac117...f8c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Tyggis og å spenne/avspenning kjeden ved takeoff og landing. Anonymous poster hash: 88646...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå