Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solen og snøen lokker ute, men det er kaldt og sofaen er så god. Barna leker med lekene de fikk i går og mannen ser på film.

Dagen i dag har vi alltid satt av til bare oss, altså ingen planer annet enn hva som faller oss inn der og da! Elsker 1. Juledag!!!

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut på skitur om litt. Men nå leker ungene så fint, og hi voksne slapper av.

Skrevet

Brunsj med min familie og bursdag etterpå

Anonymous poster hash: 7c9f0...2c7

Skrevet

Vi skal på brunsj til mine foreldre om et par timer. Hele familien samlet. Så blir det hjem til sofaen, filmer og godis.

Anonymous poster hash: 536d9...56e

Skrevet

Siden julaften blei litt amputert i går, så er det en gedigen brunsj som er klar om noen timer her. Og nå et pust i bakken med Mary Poppins :D

Skrevet

Skal kanskje snart vurdere å stå opp....

Anonymous poster hash: 5467e...f7f

Skrevet

Kaldt og snøuvær ute. Blir nok innedag med lang brunsj, tv og brettspill

Anonymous poster hash: b8a43...7a2

Skrevet

Enn så lenge er det godis, julefilm, julehefter og lek med årets julegaver som gjelder. I ettermiddag har vi akeavtale med en haug med venner. Det blir deilig å komme seg ut etter all denne etinga og avslapningen ;)

Skrevet

Siden julaften blei litt amputert i går, så er det en gedigen brunsj som er klar om noen timer her. Og nå et pust i bakken med Mary Poppins :D

Hvordan gikk det med dere? Ble dere innlagt?
Skrevet

Bygge masse lego, spise rester av julemiddagen og snop, se på film, rydde litt etter i går, ligge på sofaen. Tenkte å ake litt også, men her er det -14, så det utgår enn så lenge.

Skrevet

Eldste er ute og leker i de cm med snø vi fikk i går. Mannen prøver å få minsten til å ta en lur mens jeg vasker nye klær ungene har fått og prøver å få ryddet litt etter gårsdagens kalas.

Skrevet

Vi skal på brunsj til svigers, gleder meg til maten å det er det hele da min svigermor er ei sjalu heks som ikke klarer å oppføre seg..

Gleder meg til i kveld, da skal jeg og mannen ha rakfiskaften å kose oss med julefilmen alene hjemme :-)

Fortsatt god jul til dere alle ⛄

Anonymous poster hash: b325b...d8c

Skrevet

Vi er i Polen, jeg ligger rett ut forkjøla. Barna leker. Planen i dag er bowling etter hvert, så ut å spise middag.

Anonymous poster hash: 2185b...d1d
Skrevet

Med 15- ute så blir vi inne å koser oss med lekene de fikk:) mamma og samboer dro nettopp og vi skal på middag til svigers kl 16. Deilig med juleferie:)

Anonymous poster hash: 5fae0...805

Skrevet

Rolig dag mellom to familieselskaper. Slapper av hjemme. Venter på at en fetter skal komme innom(mest sannsynlig kommer han ikke).

Lutefisk til middag etterhvert :)

Skrevet

Ingenting:) :) :)

Anonymous poster hash: dd137...db3

Skrevet

Ingen planer idag, tar alt som det kommer. Vi går alle i pysjen. Ungene sov på sofaen i natt så den er okupert av dynet og leker nå. Ungene syns vi var litt kjedelige i går siden vi sovnet omkapp på sofaen. Så vi ble sendt i seng og de ville kose seg på sofaen. Igrunn veldig deilig med unger som er så store at jeg kan sovne før de, og vet de ikke finner på noe tullball.

Anonymous poster hash: 129b3...80c

Skrevet

Pleie sykinger, aktivisere friske unger, bygge Lego og se film! Planer om middagsbesøk er blitt byttet ut med hjemme og slappe helt av-dag!;)

Anonymous poster hash: 45c2d...7a6

Skrevet

Gjøre absolutt ingenting annet enn å slappe av på sofa'n med tv'n på og snop på bordet. Storebror bygger Lego med pappa, og jeg har en liten nyfødt snuppe på brystet.

1.juledag har alltid vært sånn i min familie, og mannen har med glede tatt til seg den tradisjonen. Svigers har endelig også innsett at vi ønsker å gjøre det på denne måten, og har endret dato for familieselskap fra 1.dag til 3.dag. 👍😊

Anonymous poster hash: 7effd...b49

Skrevet

Vi slapper av og koser oss inne. Ungen er skikkelig forkjøla med sår hals, så da holder vi oss inne i dag..

Skrevet

Ungene leker enda med gavene fra i går,og jeg og mannen har ryddet. 

Vi ska på middag til mine foreldre, og tenker å ta en aketur på vei dit. Få luftet oss litt.

Anonymous poster hash: 2234e...9b1
Skrevet

Middag med venner av mannen, blir kun vårt barn og et annet barn ganske deilig!

Skrevet

Vi er på heldagsmiddag hos svigers.

Blir spilling med spillene som barna fikk igår når vi kommer hjem :)

Skrevet

Julefrokost hos mine foreldre, nå er mann og barn ute på tur med barna, svigerinnen og svogeren mens jeg rydder (les: får litt pusterom), og juleselskap i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...