Gå til innhold

Jeg hadde en fantastisk julefeiring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg arrangerte jul i mitt eget hjem, maten ble perfekt så alle spiste mer enn de egentlig orka. Ungen var helt i hundre, virkelig storkosa seg, var kjempe takknemlig for alt. Jeg fikk en gave jeg har ønsket meg i mange år og alle storkoset seg :) Julen fikk helt ny betydning for meg igår og jeg gleder meg alt til neste jul jeg skal arrangere! :)

Anonymous poster hash: 1f9a2...18e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg vet absolutt hva du mener, og det er SÅ kjekt når man strever og stresser for å få ting til å kulminere i noe fint for familien, og så får man det til akkurat som man vil!

Vår julefeiring ble også super i år, men jeg gleder meg til _ikke_ å arrangere jul neste år, for det krever stor innsats!

Puh! Vel blåst, HI :)

Anonymous poster hash: de5ac...b79

Skrevet

Samme her!

Jul i eget hus for første gang og det ble perfekt!

Anonymous poster hash: c46ac...6b0

Skrevet

Samme her, første jul i eget hus. Veldig koselig og stressfritt:)

Skrevet

Så bra:) kjempekosli jul her hjemme også. Så avslappende atmosfære selv om jeg stresset litt maten en stund. Mandelpotetene ble potetmos med det brydde jeg meg ikke om.

Anonymous poster hash: 37950...338

Skrevet

Vi hadde også jul hjemmed for første gang:) Fikk til maten, hadde nok av alt og alle koste seg masse. Guttungen var takknemlig og glad for alt, samboer og jeg fikk noen utrolig rørende og fine gaver sammen og hver for oss. Var veledig sliten men storfornøyd når de siste dro 23.30 igår. Ikke minst fikk vi vist alle at det ikke ble for mye å feire begge familiene sammen selvom vi ble 10 stk.

Skrevet

Vi hadde samme opplevelse :)

Gleder meg til neste gang vi skal være hjemme. Det er en helt ny opplevelse å feire hjemme :)

Skrevet (endret)

Hadde det sånn jeg også :-)

Vår egen jul på våre premisser, ikke ødelagt av alkoholmisbruk og bråk :/

Fantastisk!

God jul!

Endret av Mrs Smith

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...