Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Anonymous poster hash: 9fdb3...0c6
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Min var overraskende bra forresten. Etter mye konflikter i familien og en rusmisbruker, så jeg ikke fram til denne dagen. Men vi kosa oss bare, spiste god mat og alle hadde en god tone. Jeg er så fornøyd. Anonymous poster hash: 9fdb3...0c6
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Bra, selv om søvnmangel de siste dagene nok har satt sine spor i toppetasjen her. En fin dag, selv om vi tok en god del snarveier inn til mål 😉
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Bra, men er sliten nå etter å hatt fullt hus og er på nattevakt. Anonymous poster hash: d6037...59a
Naturell Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Ble ingen julefeiring pga sykdom. Sendte bort mann og barn og ble hjemme alene med spybøtta. Føler meg bedre nå så håper vi kan feire litt jul i kveld istedenfor.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Den var egentlig ganske bra, alle var fornøyde og det var rikelig med både mat og gaver. Desverre så kjenner jeg litt på at barna mine ikke får så flotte gaver av svogeren min som de tre andre onkelbarna hans. Jeg føler Svigerfamilien setter dem litt høyere enn våre ellers i året også, så da blir det litt sårt for meg å få bekreftet det hver jul. Anonymous poster hash: 150d8...a2d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Ble litt forsura av en gubbe som klarte å vrenge en del drit ut av seg, rett før vi skulle reise. Moro å være blant andre, og late som alt er kjempefint, når jeg egentlig er potte sur.... Jeg er ihvertfall ikke så god på det... Anonymous poster hash: 09f96...c84
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Veldig uvant..... Feiret for første gang med familien til samboer og for meg som er vant til at vi har god tid, gikk dette litt fort... Vi bruker på min side å levere ut alle pakker før vi åpner en og en slik at alle får se hva vi får. Her var 11 åringen( ikke vår) mest opptatt av å åpne sine og alle andre åpnet også etterhvert. Ikke satt vi sammen, noen på spisebordet, noen i sofaen og noen gulvet. Ikke vet jeg hva andre fikk, ikke fikk jeg sett hvordan de likte våre gaver. Litt negativ nå kjenner jeg, synes det ble bare stress Anonymous poster hash: 67d80...dd7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Veldig uvant..... Feiret for første gang med familien til samboer og for meg som er vant til at vi har god tid, gikk dette litt fort... Vi bruker på min side å levere ut alle pakker før vi åpner en og en slik at alle får se hva vi får. Her var 11 åringen( ikke vår) mest opptatt av å åpne sine og alle andre åpnet også etterhvert. Ikke satt vi sammen, noen på spisebordet, noen i sofaen og noen gulvet. Ikke vet jeg hva andre fikk, ikke fikk jeg sett hvordan de likte våre gaver. Litt negativ nå kjenner jeg, synes det ble bare stress Anonymous poster hash: 67d80...dd7 Første gang i et annet hjem er alltid litt snålt. Man må bare ta det for det det er og tenke på hvilke tradisjoner de har som du liker og vil videreføre og hvilke du absolutt ikke vil videreføre. God jul videre! Anonymous poster hash: 930f5...294
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Kjempefin! Feiret hjemme for første gang og svigers var på besøk. Rolig, harmonisk, ikke noe stress. Anonymous poster hash: d7f53...5af
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Det var en veldig julaften. Veldig koselig. Barnet er fornøyd, jeg er fornøyd og familien er fornøyd ❤️ Anonymous poster hash: 498d1...f49
petite fleur Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Ungene var meget utålmodige og småsure mellom klokka 11 og 15, så det tæret litt på humøret. Til slutt kjørte de (min mann og ungene) til kirkegården og tente lys, så da fikk jeg ordnet middagen og meg selv klar til gjestene kom. Etter det gikk det slag i slag - og vellykket var det også Når ungene hadde fått åpnet 4-5 gaver roet de seg endelig, og resten av julekvelden var helt perfekt. Gleder meg til neste år allerede. Elsker julen
Sint naken biltyv Skrevet 25. desember 2014 #14 Skrevet 25. desember 2014 Aldeles strålende😄 Gubben og jeg var verter for første gang og det var supert. Svigers og foreldre kosa seg og barna elsket gavene💕
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #15 Skrevet 25. desember 2014 Barn i fosterhjem fordi jeg er for syk til å ha han hjemme. Utrolig vondt og en jul jeg ikke vil gjenta :/ Anonymous poster hash: f1311...b11
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #16 Skrevet 25. desember 2014 Veldig uvant..... Feiret for første gang med familien til samboer og for meg som er vant til at vi har god tid, gikk dette litt fort... Vi bruker på min side å levere ut alle pakker før vi åpner en og en slik at alle får se hva vi får. Her var 11 åringen( ikke vår) mest opptatt av å åpne sine og alle andre åpnet også etterhvert. Ikke satt vi sammen, noen på spisebordet, noen i sofaen og noen gulvet. Ikke vet jeg hva andre fikk, ikke fikk jeg sett hvordan de likte våre gaver. Litt negativ nå kjenner jeg, synes det ble bare stress Anonymous poster hash: 67d80...dd7 Første gang i et annet hjem er alltid litt snålt. Man må bare ta det for det det er og tenke på hvilke tradisjoner de har som du liker og vil videreføre og hvilke du absolutt ikke vil videreføre.God jul videre! Anonymous poster hash: 930f5...294 Takk for gode ord:-) har allerede snakket om å begynne og feire jul hjemme, da vi har en liten en og lettere pga gaver og ikke minst legging. Vet absolutt hvordan jeg vil ha det hjemme ja;-) God jul! Anonymous poster hash: 67d80...dd7
kristinehufine Skrevet 25. desember 2014 #17 Skrevet 25. desember 2014 Veldig uvant..... Feiret for første gang med familien til samboer og for meg som er vant til at vi har god tid, gikk dette litt fort... Vi bruker på min side å levere ut alle pakker før vi åpner en og en slik at alle får se hva vi får. Her var 11 åringen( ikke vår) mest opptatt av å åpne sine og alle andre åpnet også etterhvert. Ikke satt vi sammen, noen på spisebordet, noen i sofaen og noen gulvet. Ikke vet jeg hva andre fikk, ikke fikk jeg sett hvordan de likte våre gaver. Litt negativ nå kjenner jeg, synes det ble bare stress Anonymous poster hash: 67d80...dd7 Vi pakker også opp alle samtidig, syns det er deilig og ikke måtte være i fokus jeg da. Flaut om man får noe man ikke liker!
Appelsinpiken Skrevet 25. desember 2014 #18 Skrevet 25. desember 2014 Var veldig spent, for det var første jul borte fra storfamilien min, i eget hus med svigers på besøk. Mn det ble igrunn veldig koselig
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #19 Skrevet 25. desember 2014 En mann som brukte hele dagen på at svigermor skulle være fornøyd mens jeg måtte roe ned utålmodige barn og springe etter 1åringen. I år har jeg kjøpt alle gavene alene med 3 unger på slep samt handlet all maten pyntet og ordnet. Mannen har kun hatt ansvaret for min pakke. Og det var et blad en sjokolade og en såpe.. Ikke pakket inn en gang!! Takk for den! Han har stoppet i matbutikken på vei hjem å handlet gaven min etter jakt med kompiser lillejukaften 😳😡 ungene har hatt en flott julaften, men jeg føler meg lite verdsatt av mannen. Jeg ønsket meg en liten ting til 150kr og siden han ikke handlet gave før lillejukaften ettermiddag så var det utsolgt. Han gadd heller ikke spør i kassen for det var så mange folk. Jeg har sagt hva jeg ønsket meg siden november 😡 Anonymous poster hash: 6a5cc...a44
Hjertefru Skrevet 25. desember 2014 #20 Skrevet 25. desember 2014 Har hatt det veldig koselig, jul med storfamilien (1-88 år). Ble trøtt siden jeg bare sov 5 timer natt til julaften.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #21 Skrevet 25. desember 2014 Ungene koste seg veldig. Men når de endelig var i seng satt vi der i trykkende taushet.. Vi så en dårlig film,drakk et glass vin også la vi oss. Vi hadde det så fint før. Alt er borte! Og det er bare så forferdelig trist! Anonymous poster hash: 71f93...5e0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #22 Skrevet 25. desember 2014 Fantastisk. Mitt lille kreftsyke barn var infeksjonsfri så vi slapp sykehusjul men fikk være hjemme å feire. Helt vanvittig fantastisk koselig. Beste julen jeg har hatt 💜💜💜 Anonymous poster hash: 06ffd...53b
Odine! Skrevet 25. desember 2014 #23 Skrevet 25. desember 2014 Bra, men jeg begynte å bli sjuk for noen dager siden. Litt kjedelig, men jeg var frisk nok til å gjennomføre jula.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2014 #24 Skrevet 25. desember 2014 Julaften startet dårlig med migrene, trykk i hodet og ører. Hunden hadde bæsja i buret også. En tur med hunden, en lang dusj, migrenetabletter og en hvil under askepott gjorde underverker. Kvelden ble helt fantastisk super. Første gang hjemme, med bare 1 gjest. Alt var så og si perfekt og jeg gleder meg veldig til neste gang vi skal være hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå