Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Har en grusom jul fylt av fødeangst, og har det nå så vondt at jeg vurderer selvmord. Aner ikke hva jeg skal gjøre og føler meg som et grusomt menneske som tenker sånn. Anonymous poster hash: 95e20...832
robot Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Ring legevakten eller Føden. De kan hjelpe. Du er ikke grusom, du er redd. Ditt ansvar er bare å be om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Enig med robot - du er redd, du er ikke grusom. Men du har nå ansvar for lille i magen i tillegg til deg selv, og da må du søke hjelp. Ring føden eller legevakten og si akkurat hvordan du har det, så kan du få hjelp. Klem ❤️ Anonymous poster hash: ec443...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå