Gå til innhold

Desperat etter hjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en grusom jul fylt av fødeangst, og har det nå så vondt at jeg vurderer selvmord. Aner ikke hva jeg skal gjøre og føler meg som et grusomt menneske som tenker sånn.

 

Anonymous poster hash: 95e20...832

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten eller Føden. De kan hjelpe. Du er ikke grusom, du er redd. Ditt ansvar er bare å be om hjelp.

Skrevet

Enig med robot - du er redd, du er ikke grusom. Men du har nå ansvar for lille i magen i tillegg til deg selv, og da må du søke hjelp. Ring føden eller legevakten og si akkurat hvordan du har det, så kan du få hjelp.

 

Klem ❤️



Anonymous poster hash: ec443...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...