Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Fått mange hjemmelagde gaver fra datteren min, pyntegjenstander, gavekort, penger, nyttige og fine gaver, 1500 kr fra mine foreldre, kakefat, kjøkkenutstyr, jenta mi har fått mye dyre ting som jeg nå slipper å kjøpe selv...... Allikavel kjenner jeg ikke NOE glede i meg... Jeg sitter å skammer meg fordi jeg føler at jeg er utakknemlig, men så lurer jeg.. Kan denne manglende følelsen av glede skyldes at jeg trapper ned på cipralex? Begynte å kutte ned på lørdag, har gått fra 20 til 15 mg... Jeg er liksom så lei meg idag, og føler meg sårbar, selvom jeg fikk ett nydelig smykke i hvitt gull fra mannen... Anonymous poster hash: b51e3...f28
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Svingende sinnsstemning kan være en av symptomene ved seponering av cipralex, så det er jo ikke umulig at det er nedtrappingen som er årsaken. Å skamme deg er en helt unyttig følelse. Aksepter at du føler det slik i dag. I morgen kan du heller møte en ny dag, takke mannen litt ekstra for smykket du fikk av ham, samme med gave fra barna. Prøv å se at det å trappe ned på medisinen er et tegn på at du tross alt er i bedring, og se om du greier å være litt glad for det også, selv om kjemien nå tuller med følelsene dine. Seponeringssymptomer går jo over etter hvert. Anonymous poster hash: 776d7...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå