Gå til innhold

Hva var det beste dere fikk i julepresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det egentlig penger og vin som falt mest i smak. Kun et bestikksett som må byttes da vi har nok bestikk ellers så var ungene veldig fornøyd med iphone og playstation 4 :-)

Anonymous poster hash: 30fd4...ab4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste julegaven i år var vottene fra tanta mi. Hjemmestrikka votter som rekker litt opp over armene og som er tova. Perfekt i vinterkulda. Nummer 2 var Apple-tv boks-greier-opplegg fra broder'n. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men jeg finner nok ut av det;)

Anonymous poster hash: 39a8b...c9e

Skrevet

Ei bok, samt penger som vi heiv i den store potten og kjøpte oss en fantastisk tv med :)

Skrevet

Fikk nesten ikke gaver i år -_- mannen hadde ikke pakket inn det han hadde kjøpt en gang ( såpe, blad og en sjokolade kjøpt i siste liten fordi han prioriterte andre ting) Men fikk 1000kr av foreldrene mine det er nok det beste og ei bok jeg hadde pakket inn til meg selv 😜

Anonymous poster hash: 9ed03...6b8

Skrevet

En lyslykt og en juleengel fra barna :)

Anonymous poster hash: 6fcc9...614

Skrevet

En fridag med spa fra mannen.

Anonymous poster hash: 329e1...553

Skrevet

Fikk kun en dusjsåpe i år. Trodde det var en krem, så smurte inn hendene med "kremen"...

Anonymous poster hash: 34273...5db
Skrevet

Komplett celebration servise fra firkløveren 😄 fikk litt sjokk der😊

Skrevet

Hjemmestrikkede lilla og hvite selbuvotter, nydelig skjerf fra Beck Söndergaard og øredobber fra Kjæresten :)

Skrevet

Fikk poloroid kamera av mannen og barna :-) fikk masse annet flott også, men det kamera var helt konge kult:-P

Skrevet

Kasserolle, gavene fra ungen, utebukse og votter. Og lester!

Skrevet

Mamma hadde strikket julepynt, musealver het de. Kjempe søte og morsomme som nå har funnet plass på juletreet.

Etter det kom ett tøft bilde av barnebarnet,

Anonymous poster hash: e76ed...6f0

Skrevet

Jeg fikk et nydelig anheng av mannen. Overrasket.

Anonymous poster hash: 378e6...82d

Skrevet

I år hadde jeg ønskeliste for første gang på årevis og fikk faktisk det jeg ønsket meg mest! Skidress! Hadde egentlig tenkt til å kjøpe det selv på nyåret så har mannen kjøpt til meg i mye bedre kvalitet enn hva jeg hadde kjøpt til meg selv! Heldig jeg er altså!!

Anonymous poster hash: 38622...745

Skrevet

Fikk bare fine, nyttige og kule gaver i år. Sånn er det stort sett hvert år.

Anonymous poster hash: 3b1aa...aed

Skrevet

Votter som venninnen min har strikket, sokker som bestemor har strikken og pysj( ikke strikket)

Anonymous poster hash: 30802...211

Skrevet

Fineste var koppen min 4 år gamle datter har tegnet på før den ble brent og klar til bruk. Den ble jeg utrolig glad for. Ellers så fikk jeg  blandt annet skinnhansker og votter fra Moods of Norway og diamantøredobber av min søster som jeg ble veldig glad for. Av mine foreldre fikk jeg ei gryte jeg har ønsket meg, i tillegg til 100.000 kr som forskudd på arv. Egentlig helt overveldet av hva jeg har fått, men igjen koppen fra min datter var den desidert fineste.

Anonymous poster hash: 2bd25...c48
Skrevet

Det beste var å se barna hoppe av glede når de åpnet gavene sine.

Men av mine var det hjemmestrikka sokker og kullsyremaskin.

Anonymous poster hash: cc5f2...d6c
Skrevet

Må være et smykke med begge navnene til ungene min fra de, men kjøpt av min mor (er alene).

Anonymous poster hash: e2dcb...eab

Skrevet

Ferietur med fly til leid luksushus i et land i Europa av bror ( han er rik ) og smykkeskrin med ballerina av barna (ønsket meg siden jeg var liten jente , en gave jeg aldri fikk💜) spiller svanesjøen og er helt skjønn.

Anonymous poster hash: 56901...f52

Skrevet

Gavekort :)

Anonymous poster hash: 713fc...51e

Skrevet

Fikk kjøkkenmaskin fra mamma, verktøysett og skrimaskin fra pappa og weekendtur (valgfri) hos mannen! Men den aller beste gaven som rørte meg mest, var gaven fra 4-åringen som hun hadde laget i barnehagen :)

Anonymous poster hash: 6326b...a5c

Skrevet

Et bilde av meg og datteren min, i glass og ramme 💕

Anonymous poster hash: 0602e...d37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...