Gå til innhold

FinFin dag! GOD JUL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør ingenting i jula, og det er bare henne og meg.
Planla ikke stort annet enn å ha en kjempekoselig dag med 100% fokus på henne. Vi gikk ut for å lage snømann, men det gikk jo i vasken, da snøen var som sukker, så da ble det en gåtur til butikken i finværet isteden. Skulle få besøk av tanten og fetteren til ex-en, og visste jo at de hadde med seg litt gaver, så hun ville ikke være pakke-løs på julaften.

Vi "feiret" en halveis jul hos mine foreldre for 3 uker siden, slik at min og fetteren hennes fikk åpnet gavene sine sammen, siden alle feirer på hver sin kant. Dermed har hun åpnet de fleste gavene sine allerede. Hun skjønner jo ikke stort av jula, foruten at det er stas med pakker, juletrær, glitter og glam, så en "julaften" er jo ikke viktig for henne enda. 

Men da "tante" og "onkel" kom på besøk, hadde de ikke med seg et par gaver. Neida. De hadde med seg 20 stykker. 
Så jeg som ikke hadde sett for meg en julekveld med masse gaver, satt plutselig i et hav av pakker, med en liten tulle i ekstase! Og tidenes julegave til henne. Jeg e.l.s.k.e.r hjemmestrikka klær, og visste at "tanten" hadde strikket en genser. Men her var det genser, lue, votter og bukse, samt en hel pose med nydelige strikkede klær til dukken hennes. Jeg klarer nesten ikke å vente til i morgen så hun kan bruke det :D

Blir jo rørt, og så evig takknemlig for at datteren min har mennesker rundt seg som bryr seg om henne, og setter så stor pris på henne.

Så håper jeg alle dere fine damene har en fantastisk jul med barn og familie, og at dere koser dere halvt i hjel til langt utpå nyåret! 
God jul fra oss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...