Gå til innhold

Når drar dere for å tenne lys på graven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som må gjøre det altså. Vi skal bort på middag til 18, det blir kanskje litt sent??

Anonymous poster hash: 62b39...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble gjort i går. Det blir alltid gjort noen dager før julaften.

Anonymous poster hash: f926c...0ae

Skrevet

Jeg var klokken 10.00 Synes det er greit å dra tidlig.

Skrevet

Altid på lille julaften. Helst for klokka 1800.

Anonymous poster hash: e8327...e52

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi er der hver dag i dagene før jul og i romjula. Holder lysene tent hele jula💜

Skrevet

Jeg reiser dit i 4 tiden. Jeg synes ikke 18.00 er for sent

Anonymous poster hash: 6d693...437
Skrevet

Det gjør vi altid på lillejulaften :)

Anonymous poster hash: ea5ae...edb

Skrevet

Jula ringes inn klokka fem. Syns det bør være før det. Men ingen regel.

Anonymous poster hash: e3b32...1b7

Skrevet

Vi er der hver dag i dagene før jul og i romjula. Holder lysene tent hele jula

Det gjør vi også. Mistet en kjær like før jul for noen år siden, så markerer egentlig hele desember.

Skrevet

Vi pleier å dra dit kl 16, og det gjorde vi i dag. I fjor så var det tidlig, husker ikke hvorfor - kanskje det var mye kaldere eller at mannen hadde kveldsvakt på julaften? Virsnakket i bilen på vei dit i dag, så rart å tenke på at det er 14,5 år siden vi mistet det første barnet vårt. Så rart å tenke at livet fortsetter uten henne tilstede. Så rart å tenke at vi har faktisk fire jenter, men at bare tre får vokse opp. Men at vi er så heldige som har tre friske barn!

Skrevet

Vi har egentlig ikke fått noen rutine på det, vi tar det når det passer iløpet av dagen.

I dag var vi ganske tidlig, ca kl 10. Liker at vi er først og sjekker at det ser pent ut og tenner det første lyset. Det er mange som besøker vår lille engel på dager som dette og det setter vi stor pris på. God å vite at det er mange som husker og savner ❤️

Skrevet

Det er 1 time å kjøre så det gjør jeg et par dager før jul. Det er bare min far og jeg som går.

Mannen pleier å ta med oss alle i 3 tiden. Men det er mange som er innom der hele dagen.

Skrevet

Julaften en gang før middag.

Anonymous poster hash: 78b2b...4a6

Skrevet

Har ikke noe fast klokkeslett, men mistet mamma 20.des (ikke i år da) og ble gravlagt 23.des, så pleier alltid å tenne 20, men hender jeg i tillegg er innom 23. eller på julaften. (Halvtime å kjøre).

Tenner også i begynnelsen av desember da bestefaren min gikk bort 7. Des for 2 år siden.

Anonymous poster hash: 507ee...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...