cecilies mamma Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Barnet er to år. Så langt kommer alt opp igjen. Jeg begynner bli redd tredje dagen nå med feber og oppkast og diaré. Hva mat og drikke gir dere?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Jeg vet en blanding av farris og eplejuice skal være veldig bra 😊 Vet ikke om du har prøvd det? Stakkars dere. Håper det kan gi seg snart. God bedring og god jul ❤️ Anonymous poster hash: b3d14...898
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Blanding av farris og eplejuice, men dersom dere er på 3. dagen bør du ta en liten telefon til legevakten. Anonymous poster hash: 69c64...d13
cecilies mamma Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2014 Legevakten skal vi ringe, må vente til min mann står opp. Skal prøve faris og epljus. Må fylle magen hennes med noe hun klarer fordøye og begynner bli rådvill
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Legevakten skal vi ringe, må vente til min mann står opp. Skal prøve faris og epljus. Må fylle magen hennes med noe hun klarer fordøye og begynner bli rådvill Når det gjelder mat, har du prøvd med litt kokt ris, eller kjeks? Anonymous poster hash: 69c64...d13
Nodisc Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Gi farris og juice i små mengder, bare en skje hvert 5 minutt eller noe. Slik at det ikke kommer opp igjen. Viktig å holde barnet hydrert! Men om hun ikke har fått i seg noe på 3 dager må du ringe legevakten, for da kan hun være dehydrert. Lykke til og god bedring
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Legevakten skal vi ringe, må vente til min mann står opp. Skal prøve faris og epljus. Må fylle magen hennes med noe hun klarer fordøye og begynner bli rådvill Jeg ville nå ringt uavhengig av om mannen sov. Hun er liten og spyr på 3.døgnet. Anonymous poster hash: 95243...ad6
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 24. desember 2014 #8 Skrevet 24. desember 2014 Tror det finnes et pulver på aptoeket som heter GEM og som skal binde væske til kroppen. Ellers er det farris og eplemost som gjelder. Sjekk hos legen for å sjekke dehydreringstegn. God bedring!
☆☆☆ Skrevet 24. desember 2014 #9 Skrevet 24. desember 2014 Farris/eplejuice, små slurkar. Gi gjerne på skei med litt tid mellom kvar. Mariekjeks er igså ein gammal omgangssjukefavoritt. Og ein telefon til legevakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå