moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Ja det er herlig i skogen med valpen når jeg tenker på folk som handler julegaver og stresser og har høyt blodtrykk Det er rolig om morgenene her. Det meste er klart og vi har god tid. Barna har vært spente lenge og gleder seg over hvert minutt. Nå er alt overstått! Mange fine gaver både til og fra og fornøyde barn og voksne Vi voksne har lært at om vi kjøper noe til barna som alle kan bruke, så har de voksne det gøy når barna er i seng også Snart leggetid på selveste juleaften! Jeg er bare på nett for å shoppe for noen av pengene jeg fikk til jul av mannen :D
ms.Pond Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Herlig God jul ønskes alle! Kos dere masse og nyt gode dager med familie, nære og kjære Første juledag startet med rietelling 04.00 og endte med tur på sykehuset. Premature rier. Igjen. Det virker som om noen er utålmodige inni der Så nå har jeg fått streng ordre om hvile. HVILE, ikke tilpassede aktiviteter. Så romjula og nyåret kan bli langt og kjedelig, men jeg får tenke at jeg heller bruker tiden til å samle krefter Og så, julens mirakel: Mageboeren har snudd seg! 33 uker på vei, noe jeg hadde fått beskjed om at var så godt som umulig med min tilstand. Jammen meg lå ikke godklumpen i hodeleie på sjekk i dag. Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå